hoe krijg ik een miracle dispenser aan de praat
Aan het touwtje trekken, als bij een motorboot.
Of je gebruikt hem als opslag voor spreuken, dus je cast een spreuk op de dispenser en het wordt een miraclebal. Leuk om mee te nemen of voor gebruik later.
Of je gebruikt hem als opslag voor spreuken, dus je cast een spreuk op de dispenser en het wordt een miraclebal. Leuk om mee te nemen of voor gebruik later.
Verwijderd
Op maandag 25 juni 2001 16:46 schreef LinuxUser het volgende:
welk touwtje. kan niet vinden.
yup, gewoon miracle kasten op dispenser. Handig voor als je je beestje spreuken wilt leren, het beestje leert de spreuk sneller als je het bolletje aan 'm geeft i.p.v. hem toe te laten kijken als jij de spreuk cast.
... maar heeft iemand een oplossing voor dit probleem:
de beide creatures dagen elkaar uit, het witte circeltje ontstaat, de namen worden zichtbaar op het scherm en dan houd op eens het gevecht op, zonder dat je ook maar ergens op geklikt hebt. Degene die het meeste health heeft lijkt gewonnen te hebben.
hoe komt het dat dat gevecht afgebroken wordt???
... maar heeft iemand een oplossing voor dit probleem:
de beide creatures dagen elkaar uit, het witte circeltje ontstaat, de namen worden zichtbaar op het scherm en dan houd op eens het gevecht op, zonder dat je ook maar ergens op geklikt hebt. Degene die het meeste health heeft lijkt gewonnen te hebben.
hoe komt het dat dat gevecht afgebroken wordt???
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Dan heb je die mode aanstaan dat de gevechten automagisch worden gevochten. Kun je bij je opties ergens wel uitzetten.
Verwijderd
Op maandag 25 juni 2001 17:11 schreef 007 het volgende:
Dan heb je die mode aanstaan dat de gevechten automagisch worden gevochten. Kun je bij je opties ergens wel uitzetten.
Nu zeggen:"Maar ik heb geen snor." is net zo stom als zeggen:"Welk touwtje, ik kan het touwtje niet vinden."

hahahaOp maandag 25 juni 2001 23:14 schreef ProGo het volgende:
Nu zeggen:"Maar ik heb geen snor." is net zo stom als zeggen:"Welk touwtje, ik kan het touwtje niet vinden."
een miracle dispenser krijg je aan de praat door een spreuk in je hand te nemen en neer te leggen op de dispencer.
Vraag niet waar je hand zit, he!
Want die gebruik je vast wel eens
39
als je nu een tijd B&W speelt krijg je zo'n last van RSI dat je je hand niet eens meer voelt en dus ook niet meer kunt vinden 
(ah, vandaar de r-toets... ik kreeg al zo'n irritante gewoonte om als ik even niets te doen heb, r-tekentjes en spiraaltjes op m'n windows bureaublad te tekenen).
(ah, vandaar de r-toets... ik kreeg al zo'n irritante gewoonte om als ik even niets te doen heb, r-tekentjes en spiraaltjes op m'n windows bureaublad te tekenen).
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
dacht je nou echt dat ik voor dat spel linux gebruik? daar gebruik ik nog steeds mijn w98 voor.
sja.. ik vindt ut inderdaad ook nog altijd een beetje lastig.. de truc is gewoon om der heel vaak in de buurt te klikken.. dan merk je ut vanzelf wel een keer als je raak klikt
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Pagina: 1