Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:26
Ik zoek een?
Nieuwe mobiel ter vervanging van mijn Oneplus 2 die ik vernaggelt heb met het proberen te fixen van een gevallen telefoon.

Wat is je budget?
300-350.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon de standaard dingen te gebruiken. Whatsapp, facebook, 9gag, nieuwsapps e.d. Niks geks. Een leuke camera zou ook leuk zijn en de bel kwaliteit moet goed zijn. Belangrijkste vind ik echter goede software + goede accuduur want die waren bij de oneplus echt dramatisch.

Wat heb je zelf al gevonden?
Nexus 5x (hoorde slechte accuduur waardoor die zou afvallen) Misschien zo'n moto of de Huawei p9 lite.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke telefoon heeft nu een goede prijs/prestatie vergelijking met een goede accuduur? Ik wil niet het een 'flagship' telefoon.

Alle reacties

Verwijderd

De Motorola Moto X Play heeft een zeer goede batterijduur en heeft een een degelijke camera.
Ook de bel kwaliteit is goed.
Bijna stock Android, zal dus redelijk snel updates krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 20:11 ]

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-11 23:04
Waarom geen OnePlus 3? Of beviel de 2 niet?

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:26
De twee beviel wel qua snelheid, maar niet qua software, batterijduur en de oplaad poort was snel brak bij mij.

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:26
Over twee dagen (14 juni) wordt de OnePlus 3 aangekondigd. Het zal zeker de moeite waard zijn om even te kijken wat dat wordt.

Als je echt niet kan wachten is de 32GB Nexus 5X een aanrader. Met de afgelopen software updates is de batterij iets beter geworden, waar door het nu best prima is. Voor de rest is het gewoon een top telefoon.

• brecht_vb
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:47
*knip*

(misschien moet ik een nieuwe thread timmeren)

Dat lijkt me inderdaad verstandig. Topic kaping wordt niet op prijs gesteld

[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 13-06-2016 12:16 ]

Pagina: 1