Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nat strict oplossing of een nieuwe router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben voorafgaande jaren een tevreden Tele2 klant geweest maar dat is nu al verpest.
Heb vorig maand Internet Extra en vaste telefonie gekozen als abonnement (100mb/s). Tijdens het gamen word ik continu uit servers gegooid wegens NAT Strict (Alleen tijdens het gamen, tijdens netflix ect perfecte verbinding). Dit heb ik gemeld bij Tele2 en zij zeggen dat ze dit niet ondersteunen..

Dus mijn vraag is, is hiervoor een oplossing en als dat niet zo is raden jullie een andere router aan die dit wel ondersteunt.

Router ontvangen van Tele2:
Technicolor TG789bvn

ps Ik game op de PC

----
Ik maak gebruik van de router die ik ontvangen heb van Tele2 en een tp-link wifi versterker AC1750. Via de versterker is de pc verbonden via een ethernet kabel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 16:10 ]

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:38

donny007

Try the Nether!

Check eerst of UPnP wel is ingeschakeld op de router, veel games gebruiken dat om de juiste poorten open te zetten. Controleer ook de antivirus en firewall van je pc.

[ Voor 18% gewijzigd door donny007 op 12-06-2016 16:04 ]

/dev/null

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:18
... en vul als het even kan de topicstart aan met een volledig overzicht aan wat er allemaal in het netwerk zit: routers, access points, switches, enzovoort. Wellicht heb je twee routers achter elkaar zitten en verpest dat het een beetje.

Zo kan je ook al wat uitsluiten door je PC bekabeld direct op de router aan te sluiten en al het andere er even af te gooien (en voor de zekerheid zowel PC als router even herstarten)

Verwijderd

Topicstarter
donny007 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:03:
Check eerst of UPnP wel is ingeschakeld op de router, veel games gebruiken dat om de juiste poorten open te zetten. Controleer ook de antivirus en firewall van je pc.
https://gyazo.com/9d582ddcfa926842448eeb8ba9ab1035
Stond al aan, hielp niet :(

Verwijderd

Topicstarter
vanaalten schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:05:
... en vul als het even kan de topicstart aan met een volledig overzicht aan wat er allemaal in het netwerk zit: routers, access points, switches, enzovoort. Wellicht heb je twee routers achter elkaar zitten en verpest dat het een beetje.

Zo kan je ook al wat uitsluiten door je PC bekabeld direct op de router aan te sluiten en al het andere er even af te gooien (en voor de zekerheid zowel PC als router even herstarten)
Ik heb alleen de router die ik gekregen heb van Tele2 aangesloten en dmv van een wifi versterker bekabeld naar mijn computer

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Wat bedoel je precies met " een wifi versterker bekabeld"?

Verwijderd

Topicstarter
jopie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:14:
Wat bedoel je precies met " een wifi versterker bekabeld"?
Mijn versterker is de TP-LINK AC1750. Er is zo'n poort waardoor je met een kabel met een apparaat kunt verbinden. Dat heb ik gedaan met mijn desktop

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:38

donny007

Try the Nether!

Als ik het goed begrijp zit je desktop dus bekabeld op een range-extender aangesloten, en is die weer draadloos verbonden met je router?

[ Voor 3% gewijzigd door donny007 op 12-06-2016 16:20 ]

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
donny007 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:20:
Als ik het goed begrijp zit je desktop dus bekabeld op een range-extender aangesloten, en is die weer draadloos verbonden met je router?
Ja

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:18
Het is misschien even wat werk en apparatuur sjouwen, maar probeer toch eens met de PC rechtstreeks aangesloten?

Edit: Die TP-Link AC1750 is dus een complete wifi-router, geen dedicated range extender. Ben benieuwd hoe je 'm precies hebt aangesloten (welke poort op de AC1750) en geconfigureerd (is dat een standaard optie in de webinterface?). Maar ik blijf er bij: probeer het eens zonder die AC1750.

[ Voor 56% gewijzigd door vanaalten op 12-06-2016 18:15 ]

Pagina: 1