Zoektocht naar een noise cancelling hoofdtelefoon/IEM

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:31
Ik zoek een?
Waar ik op zoek naar ben is een noise hoofdtelefoon, zoiets als de nog te verschijnen Bose QC35 of een custom in ear monitor zoiets als de Custom Art Music One

Wat is je budget?
Max €350

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor alledaags gebruik, muziek luisteren onderweg/thuis, films kijken en de NC functie voornamelijk tijdens het vliegen. Het liefst draadloos en als het kan ook een microfoon zodat ik het kan gebruiken voor bellen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Nu weet ik dat de Bose QC25 een uitstekende NC functie heeft maar over het algemeen is men niet tevreden over de geluidskwaliteit en bij de Custom Art One het geluid wel allround prima is.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zit het eigenlijk met de passieve geluidsdemping van een custom IEM? Werkt dat net zo goed als de actieve variant van een Bose QC25/QC35?

En stel ik zou voor een custom IEM gaan waar zou ik dan moeten gaan om een oor afdruk te laten maken? Kan dat bij BeterHoren, zij maken op maat gemaakte gehoorbescherming namelijk? En kan je eigenlijk wel comfortabel met een CIEM het vliegtuig op?

En zijn er misschien andere merken die in het budget passen en beter of gelijk zijn aan de Bose QC25/35/Custom Art Music One. Heb de Sony MDR-100ABN gezien maar men is daar toch niet zo heel laaiend over.

Alvast bedankt heren en dames.