Samsung geeft ineens alleen analoog beeld.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Vanochtend zette ik de tv aan en het viel me op dat de kwaliteit nogal slecht was en dat de tv gids niet meer werkt. Als ik de kaart uit de ci module trek gebeurd er niks met het beeld dus als ik het goed begrijp heb ik nu analoge televisie.

Ik heb geen idee hoe dit is gekomen, er zijn geen foutmeldingen in beeld geweest, geen storingen gemeld op ziggo en kon niks vinden op google. Iemand enig idee hoe ik weer digitale televisie krijg?

Betreft een samsung F8000, ziggo, ci module.

Beste antwoord (via Malt007 op 12-06-2016 18:28)

Verwijderd

Jep hadden we ook, met de JU7000
Dat komt door de C+ module.
1x snel drukken op zender 1 krijg je de digiale, als je iets langer op 1 drukt dan krijg je de analoge zender 1.
Als je bijvoorbeeld Ziggo hebt dan zorg je ervoor dat je TV alleen even de digitale zenders opnieuw gaat opzoeken.
Dan heb je er geen last meer van.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 18:25 ]

Alle reacties

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:32
Vanuit de kanalenlijst moet je het uitzendtype (analoog/DVB-T/DVB-C/DVB-S) kunnen wijzigen.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Kon niet kiezen tussen al die verschillende inputs maar na switch maar antenne en toen weer terug op kabel werkte het ineens weer.

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Jep hadden we ook, met de JU7000
Dat komt door de C+ module.
1x snel drukken op zender 1 krijg je de digiale, als je iets langer op 1 drukt dan krijg je de analoge zender 1.
Als je bijvoorbeeld Ziggo hebt dan zorg je ervoor dat je TV alleen even de digitale zenders opnieuw gaat opzoeken.
Dan heb je er geen last meer van.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 18:25 ]