Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Wie weet wat de oplossing is van dit probleem? Mijn Galaxy S doet de laatste tijd het niet meer. Hij laadt ook niet meer op en als ik hem wil opladen geeft hij rare iconen. Zie video voor wat ik bedoel.

Kan iemand mij helpen. Bij voorbaat dank.

[YouTube: https://youtu.be/yS0bN-RokbE]

Beste antwoord (via battia op 28-06-2016 00:21)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
battia schreef op zondag 12 juni 2016 @ 00:24:
Wie weet wat de oplossing is van dit probleem? Mijn Galaxy S doet de laatste tijd het niet meer. Hij laadt ook niet meer op en als ik hem wil opladen geeft hij rare iconen. Zie video voor wat ik bedoel.
Heb ditzelfde gedrag gehad op de S-I9003, daarbij was de accu gewoon kapot gegaan na verloop van tijd (Is ook logisch de Galaxy S komt alweer uit 2010) Je zou dus even een nieuwe batterij moeten aanschaffen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Batterij dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34
Je geeft aan dat ie het de laatste tijd niet meer doet, bedoel je daar mee dat de accu leeg was of waren er andere zaken aan de hand?

Was de accu duur de laatste tijd al slechter ? Staat de accu wellicht een beetje bol?

Zoals hierboven, een kapotte accu is behoorlijk plausibel

Strava

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
battia schreef op zondag 12 juni 2016 @ 00:24:
Heb ditzelfde gedrag gehad op de S-I9003, daarbij was de accu gewoon kapot gegaan na verloop van tijd (Is ook logisch de Galaxy S komt alweer uit 2010) Je zou dus even een nieuwe batterij moeten aanschaffen.