Mijn vraag:
Ik wil graag een nieuwe pc maken zelf. en ik heb er ook een samengesteld maar voordat ik de onderdelen wil gaan bestellen wil ik weten of dit allemaal wel compatable is. Kan iemand hier antwoord op geven.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dit zijn de onderdelen
De hdd
( merk = seagate) en voeding
( merk = AOpen) denk ik nog wel van de oude pc te kunnen gebruiken. ik weet niet precies wat de voeding is maar de hdd is een 250 gb hdd ( kan later nog geupgrade worden naar 2 hdd's)
Ook wil ik een niet dure pc en wil ik niet over 550 euro gaan
Ik speel nog niet veel spellen op de pc maar ben van plan league of legend te gaan spelen en world of tanks. Maar ook spellen zoals overwatch en gta. Ik wil ongeveer de kwaliteit van xbox one en ps 4 ( hoger is natuurlijk ook goed). het lijkt me als het mogelijk is ook mooi om te overclocken.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om op te zoeken of de koeler er in past en de graphics card alleen ik weet niet of er stiekem nog wat mis kan gaan.
Ik wil graag een nieuwe pc maken zelf. en ik heb er ook een samengesteld maar voordat ik de onderdelen wil gaan bestellen wil ik weten of dit allemaal wel compatable is. Kan iemand hier antwoord op geven.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dit zijn de onderdelen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Tray | € 110,- | € 110,- |
| 1 | ASRock H110M-ITX | € 67,58 | € 67,58 |
| 1 | MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Thermaltake Core V1 Zwart | € 42,64 | € 42,64 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V Ver.2 | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 26,95 | € 26,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 422,17 | |
De hdd
( merk = seagate) en voeding
( merk = AOpen) denk ik nog wel van de oude pc te kunnen gebruiken. ik weet niet precies wat de voeding is maar de hdd is een 250 gb hdd ( kan later nog geupgrade worden naar 2 hdd's)Ook wil ik een niet dure pc en wil ik niet over 550 euro gaan
Ik speel nog niet veel spellen op de pc maar ben van plan league of legend te gaan spelen en world of tanks. Maar ook spellen zoals overwatch en gta. Ik wil ongeveer de kwaliteit van xbox one en ps 4 ( hoger is natuurlijk ook goed). het lijkt me als het mogelijk is ook mooi om te overclocken.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om op te zoeken of de koeler er in past en de graphics card alleen ik weet niet of er stiekem nog wat mis kan gaan.
[ Voor 86% gewijzigd door MarneRat op 11-06-2016 21:05 ]