Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mirror's Edge Catalyst Review

Pagina: 1
Acties:

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-11 15:07
reviews: Mirror's Edge Catalyst - Matig vervolg

"Wat minder opvallend dan de gezichten in de game zijn de door DICE gebruikte textures. Ook daarvan is de kwalitatief ondermaats. Wellicht is het bij de versie voor Windows anders, maar in de versie voor de PlayStation 4 die wij speelden was een overdaad aan kartels te zien."

Beste Tweakers, we weten natuurlijk allemaal dat kartelrandjes niets te maken hebben met texturekwaliteit, maar een (gebrek aan) anti aliasing. Gelieve dit aan te passen.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij is het niet alleen AA. Als ik naar deze screenshot kijk, en dan bijvoorbeeld linksonder bij dat witte flatgebouw kijk, zie ik toch textures van behoorlijk bedroevende kwaliteit.

Misschien heeft dat te maken met de teleurstellende kwaliteit van de huidige consoles (ik ben van mening dat games gereviewed moeten worden op een Windows-pc voor een site als tweakers.net, maar dat is een andere discussie, de review geeft het in elk geval wel terecht aan), maar het is niet enkel het gebrek aan AA. Kan eventueel ook nog wat jpeg-artifacting zijn, al dan niet veroorzaakt door de PS4 of de internet-publicatie ervan.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512