2 VGA beeldschermen - MSI760GM-PM23 (aanschaffen videokaart)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frederik vd bal
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:58
Beste tweakers,

Ik heb een extra beeldscherm bij gekocht een Acer AL1916 (20 euro dus een koopje)

maar nu krijg ik hem niet aangesloten op mijn pc, het moederbord wat erin zit is een MSI 760GM-P23(FX) hierop zit ook maar 1 VGA aansluiting. maar nu vroeg ik me af of ik een videokaartje kan kopen zodat ik 2 VGA schermen aan kan sluiten? zo goed koop mogelijk eigenlijk want de pc word vooral gebruikt voor een beetje te internet en wat tekst verwerken.

Alvast heel erg bedankt! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:12
Ja, jouw moederbord heeft ruimte voor een videokaart. Wat zijn de specificaties van de rest van je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frederik vd bal
de specs zijn:

AMD Athlon (tm) II X4 640 3,00GHz
4GB ram
Windows 10
500GB HDD
128GB SSD

daar wil ik dus graag 2x een Acer AL1916 op aansluiten via VGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:39

nelizmastr

Goed wies kapot

Neem een instapvideokaartje als een GT610, neem er een dvi naar vga adapter bij en je bent klaar.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:12
In wat voor behuizing? Met een compacte behuizing kan het zijn dat sommige videokaarten niet passen. Wat is je budget voor een videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:06
Hebben die schermen niet ook gewoon een DVI aansluiting die je kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frederik vd bal
@nelizmastr ik zal eens een kijkje gaan nemen naar de GT610. Het DVI-I naar VGA adaptertje heb ik al want ik dacht hem zo op het moederbord aan te gaan sluiten tot ik erachter kwam dat dat een DVI-D aansluiting was.

@iDonkey een grote (zoals ik het zie) behuizing. ik kan op de behuizing nergens een serie nummer of typen of iets dergelijks vinden. maar ik denk dat alles wel gewoon zal passen. het budget is eigenlijk zo laag mogelijk. maar zeker onder de 50 euro.

@Vipeax Nee, de schermen hebben enkel VGA. Het zijn ook al 11 jaar oude schermen.

[ Voor 6% gewijzigd door Frederik vd bal op 11-06-2016 17:08 ]

Pagina: 1