Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik maak voor mijn ouders een zo compact mogelijke pc om Word documenten op te maken en om op te browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al veel ervaring met het in elkaar zetten van gaming pc's dus dat lukt me zelf wel. Ik probeer onder de 300 Euro te blijven maar iets er overheen is geen ramp.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 10, scherm, toetsenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een simpele cpu, 4gb RAM (ddr4) lijkt me meer dan genoeg en uiteraard een ssd. 250gb moet genoeg zijn. Verder een zo klein mogelijke kast en het liefst baseer ik de build op Skylake. Qua voeding denk ik dat 300watt ook meer dan zat is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goeie ervaringen met Intel. Verder maakt het me vrij weinig uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo klein mogelijk en niet al te luid.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb uiteraard zelf al een build samengesteld en ik hoor graag van jullie wat er beter kan!
Ik maak voor mijn ouders een zo compact mogelijke pc om Word documenten op te maken en om op te browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al veel ervaring met het in elkaar zetten van gaming pc's dus dat lukt me zelf wel. Ik probeer onder de 300 Euro te blijven maar iets er overheen is geen ramp.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 10, scherm, toetsenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een simpele cpu, 4gb RAM (ddr4) lijkt me meer dan genoeg en uiteraard een ssd. 250gb moet genoeg zijn. Verder een zo klein mogelijke kast en het liefst baseer ik de build op Skylake. Qua voeding denk ik dat 300watt ook meer dan zat is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goeie ervaringen met Intel. Verder maakt het me vrij weinig uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo klein mogelijk en niet al te luid.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb uiteraard zelf al een build samengesteld en ik hoor graag van jullie wat er beter kan!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Celeron G3900 Boxed | € 43,95 | € 43,95 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Antec VSK-3000E | € 26,90 | € 26,90 |
1 | Crucial CT4G4DFS8213 | € 14,- | € 14,- |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 39,- | € 39,- |
1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 233,75 |