Hi, ik ben op zoek naar een goede laptop voor school. Hieronder de minimum-specs etc.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil redelijk kunnen gamen met de laptop, ik wil ook op school (MBO niv 4 netwerkbeheerder) er gewoon soepel mee kunnen werken. Dus bijv. het draaien van VMWare zonder problemen en de andere dingen die tot de ICT-opleiding behoren, waar ik op dit moment geen flauw benul van heb van wat ik allemaal krijg.
Wat is je budget?
Maximaal 1250 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag naar school. Ik vind de accu het belangrijkst en het liefst een 15,6" maximaal.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple, geen Dell. Het liefst HP, Asus of Acer.
Geen Intel HD Graphics. Ik wil een videokaart met minimaal 2GB en een recente.
EDIT: Ik wil graag een SSD + HDD
Waarom heb je zelf geen pricewatch gedaan en gewoon gekeken?
Ik weet niet hoeveel RAM ik nodig heb. Ik zie veel uiteenlopende reacties over de RAM.
Specificaties van het MBO als minimum
Laptop 8GB RAM, 1366x768 minimum en een actuele - snelle processor
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil redelijk kunnen gamen met de laptop, ik wil ook op school (MBO niv 4 netwerkbeheerder) er gewoon soepel mee kunnen werken. Dus bijv. het draaien van VMWare zonder problemen en de andere dingen die tot de ICT-opleiding behoren, waar ik op dit moment geen flauw benul van heb van wat ik allemaal krijg.
Wat is je budget?
Maximaal 1250 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag naar school. Ik vind de accu het belangrijkst en het liefst een 15,6" maximaal.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple, geen Dell. Het liefst HP, Asus of Acer.
Geen Intel HD Graphics. Ik wil een videokaart met minimaal 2GB en een recente.
EDIT: Ik wil graag een SSD + HDD
Waarom heb je zelf geen pricewatch gedaan en gewoon gekeken?
Ik weet niet hoeveel RAM ik nodig heb. Ik zie veel uiteenlopende reacties over de RAM.
Specificaties van het MBO als minimum
Laptop 8GB RAM, 1366x768 minimum en een actuele - snelle processor