Toon posts:

Pwm hub aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er niet uit met youtube en boekje dus ik vraag het hier.

Ik heb deze spullen binnen:
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:26:
Bedankt!
Ik heb een bestelling geplaatst voor:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 199,-€ 199,-
1MSI B150M PRO-VDH€ 70,94€ 70,94
1Phanteks Enthoo Evolv Wit€ 115,95€ 115,95
1Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13R€ 36,95€ 36,95
1Cooler Master GM G450M€ 51,95€ 51,95
1Samsung 750 EVO (retail) 250GB€ 71,17€ 71,17
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 545,96

Nu heeeeeeel erg hopen dat ik geen spijt krijg van deze mega uitgave=D
Nu zit er in de behuizing een pwm hub, er gaat een kabel naar CPU fan, dus die heb ik in het moederbord geplaatst, verder zijn de twee fans van de bezuining al aangesloten op: fan1 en fan4,
Fan1 is waar die iets van leest ofzo en nu moet ik mijn CPU cooler aansluiten maar ik weet niet op welke ik dat moet doen, mijn instict zegt fan1 maar die is al bezet...
?

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-06-2016 14:01)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:50:
Ja dat ik eerst ook tot ik de hub ging aasluiten, en daar staat een kabel met het label: motherboard_cpu en die heb ik dus naar de CPU ingeplugged, maar nu moet de (standaard) CPU cooler, ergens in de hub.
Of doe ik nu iets verkeerd? Youtube zegt dat het allemaal makkelijk is, en de sticky zegt er ook niks over..
gewoon op 1 van de losse plekken samen met de overige case fans en dan gaan de case fans sneller als je CPU warmer wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door loki504 op 11-06-2016 11:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:41:
Ik kom er niet uit met youtube en boekje dus ik vraag het hier.

Ik heb deze spullen binnen:

[...]

Nu zit er in de behuizing een pwm hub, er gaat een kabel naar CPU fan, dus die heb ik in het moederbord geplaatst, verder zijn de twee fans van de bezuining al aangesloten op: fan1 en fan4,
Fan1 is waar die iets van leest ofzo en nu moet ik mijn CPU cooler aansluiten maar ik weet niet op welke ik dat moet doen, mijn instict zegt fan1 maar die is al bezet...
?
de cpu fan sluit je eigenijk altijd aan op een aansluiting dicht bij de cpu socket. meestal er net boven (bij atx)

Daarnaast zal de handleiding van het moederbord je PRECIES zeggen waar je de CPU koeler op moet aan sluiten en ben je niet afhankelijk van je instinct. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Hann1BaL op 11-06-2016 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:22

MsG

Forumzwerver

Als ik naar je moederbord kijk:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000676980.png

Zie ik bij de connector rechts van de cpu staan: CPU_FAN.

Voila.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat ik eerst ook tot ik de hub ging aasluiten, en daar staat een kabel met het label: motherboard_cpu en die heb ik dus naar de CPU ingeplugged, maar nu moet de (standaard) CPU cooler, ergens in de hub.
Of doe ik nu iets verkeerd? Youtube zegt dat het allemaal makkelijk is, en de sticky zegt er ook niks over..

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:50:
gewoon op 1 van de losse plekken samen met de overige case fans en dan gaan de case fans sneller als je CPU warmer wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door loki504 op 11-06-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok, het is dus echt simpel alleen. Niet duidelijk voor mij:D
Wil echt niet dat mn processor gefrituurd wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 11:53:
Ah ok, het is dus echt simpel alleen. Niet duidelijk voor mij:D
Wil echt niet dat mn processor gefrituurd wordt
Zal niet zo snel gebeuren. Mochten ze niet direct draaien gewoon de switch op je mobo omzetten en weer veder kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt hij doet het yay!
Pagina: 1