Ik heb last van rsi nu wil ik toch gedoseerd Overwatch kunnen spelen nu het weer wat beter gaat. Ik heb een xbox 360 controller geprobeerd en ik kan NIKS raken. Dan zou ik alleen support kunnen spelen.
Nu heb ik een gaming stoel besteld de AKRacing Premium V2 die arbo EN 1355 1/ 2 gecertificeerd is.
En heb ik een Micorsoft Ergo 4000 die ik heel fijn vind.
Echter gebruik ik nog steeds een Razer Abyssus muis die voor mijn rsi klachten niet zo goed zijn.
Deze muis heb ik gezien:
pricewatch: Evoluent VerticalMouse 4 Right
Deze lijkt me vrij goed mee te gamen.
Nu heb je ook bijv de Logitech m570 trackbal. Maar dat lijkt me toch geen doen met een FPS shooter? Kan iemand daarover praten?
Wat is nu het beste RSI gezien? Want je heb qua muis best veel verschillende mogelijkheden.
Beste mogelijkheid voor desktop werk en voor FPS gaming..
Nu heb ik een gaming stoel besteld de AKRacing Premium V2 die arbo EN 1355 1/ 2 gecertificeerd is.
En heb ik een Micorsoft Ergo 4000 die ik heel fijn vind.
Echter gebruik ik nog steeds een Razer Abyssus muis die voor mijn rsi klachten niet zo goed zijn.
Deze muis heb ik gezien:
pricewatch: Evoluent VerticalMouse 4 Right
Deze lijkt me vrij goed mee te gamen.
Nu heb je ook bijv de Logitech m570 trackbal. Maar dat lijkt me toch geen doen met een FPS shooter? Kan iemand daarover praten?
Wat is nu het beste RSI gezien? Want je heb qua muis best veel verschillende mogelijkheden.
Beste mogelijkheid voor desktop werk en voor FPS gaming..