Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Weet iemand hoe het kan dat windows (kladblok, steam, chrome, alles) bepaalde keystroaks niet weerneemt. Het is nu (tijdelijk) opgelost, maar zou niet weten waardoor.

Had het probleem, heb verschillende programma's gebruikt om te scannen naar virus/malware. Niets gevonden, probleem bleef.
Opnieuw opgestart, hielp niet.
Steelseries programma geupdate, heb de apex raw, hielp niet.
USB poorten geswitched, hielp niet, computer hing toen helemaal vast, dus weer opnieuw opgestart, hielp niet.
USB poorten weer terug naar hoe het was gedaan, pc hing vast, opnieuw opgestart. Probleem (tijdelijk) verholpen.

Het is nu dus wel opgelost, maar ik weet niet waardoor het kwam en hoe het is opgelost, en dit zou ik wel graag willen weten.

Vond het maar raar, want ik kon wel typen, maar als ik normaal (niet hard duwen en snel typen) typte dan ontbrak ongeveer de helft of twee derde van alle keystrokes.
Als ik dan hard op de toetsen duwde, registreerde windows wel alles.

Beste antwoord (via Verwijderd op 18-06-2016 15:22)

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ander systeem testen om uit te sluiten dat het je pc is, als het daar ook niet goed gaat keyboard RMA sturen. Zou zonder software gewoon moeten functioneren.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ander systeem testen om uit te sluiten dat het je pc is, als het daar ook niet goed gaat keyboard RMA sturen. Zou zonder software gewoon moeten functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toetsenbord op laptop aangesloten en doet het gewoon, maar doet het nu dus ook weer normaal op de pc >.<