Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd0910
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-08 10:06
Hallo

Ik heb een ASRock X99E-ITX/ac die de HD Audio header precies naast (naar de achterkant van de case) zit. Dus als ik de connector aansluit en mijn videokaart erin zet gaat die er net in en drukt hij behoorlijk op de connector en kabeltjes die eruit komen. Ik kon er op internet vrijwel niets over vinden. Kan dit kwaad of bestaan er iets van hoekadapters (die ik overigens ook niet kon vinden op internet)?

Alvast bedankt voor het meedenken :)

Relevante hardware die ik gebruik:

Silverstone Sugo SG13
ASRock X99E-ITX/ac
MSI GTX 970 met een blower-style koeler

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ga je de front aansluiting van je behuizing ook echt gebruiken? Want als je dat toch niet gaat doen, hoef je het kabeltje ook niet aan te sluiten. Er zijn genoeg speakersetjes die een koptelefoonaansluting hebben die je dan kan gebruiken. Voor een microfoon kan je altijd nog aan de achterkant terecht en anders een klein verlengkabeltje nemen. ;) Er zijn ook toetsenborden met een audio aansluiting die je dan via de achterkant gebruikt.

Maar als je het wel wilt gebruiken, maar dan even een foto, want met de omschrijving die je geeft kunnen we niet duidelijk zeggen of het een probleem is of niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd0910
connector

(Ik heb even een andere gpu erin gezet zodat je het beter kan zien bij de gpu die ik wil gebruiken drukt hij echter meer op de connector zelf)

Ik ben wel van plan de front audio te gebruiken voor een koptelefoon. Ik zou eventueel ook een USB DAC kunnen gebruiken en die in de usb poort aan de voorkant doen, maar dat zou ik wel jammer vinden. Vind het ook raar dat niemand anders dit probleem heeft, of is het dan toch niet zo erg?

[ Voor 7% gewijzigd door sjoerd0910 op 11-06-2016 12:29 . Reden: Plaatje gefixt en typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

Kan je hem niet voor langs laten lopen? Of is de kabel daarvoor te kort? De hoek is wel erg strak zo. Het zou technisch prima kunnen werken, maar voor hetzelfde geld worden de kabels van de connector stuk getrokken zo.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd0910
MsG schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 12:30:
Kan je hem niet voor langs laten lopen? Of is de kabel daarvoor te kort? De hoek is wel erg strak zo. Het zou technisch prima kunnen werken, maar voor hetzelfde geld worden de kabels van de connector stuk getrokken zo.
Dat gaat net (al staat er dan ook wat spanning op de kabel) en dan drukt de koeler van mijn videokaart er erg op (daar kan ik geen foto van maken, is heel slecht te zien) maar kan die druk op de connector het moederbord niet beschadigen? Het gaat me ook meer om het moederbord dan de connector eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:26
Je kan er altijd een verlengstukje tussen zetten.

Kan je kopen of zelf maken, zie hier voor wat inspiratie of zoektermen: http://www.instructables.com/id/Short-right-angled-jumpers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd0910
Twam schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:26:
Je kan er altijd een verlengstukje tussen zetten.

Kan je kopen of zelf maken, zie hier voor wat inspiratie of zoektermen: http://www.instructables.com/id/Short-right-angled-jumpers/
Ja maar het probleem is dat die waarschijnlijk net zo hoog of zelfs hoger zijn dan de connector van de case zelf en dan kan ik misschien mijn videokaart er helemaal niet meer inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

300€ voor een onbruikbaar bordje. 8)7
Wellicht een mailtje naar ASRock en vragen of zij een oplossing voor je willen aanbieden? Want dit is natuurlijk geen porum voor een bord van deze prijs.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:26
Ah, excuus, ik dacht dat het kabeltje er dan misschien voorlangs kon lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd0910
Twam schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:46:
Ah, excuus, ik dacht dat het kabeltje er dan misschien voorlangs kon lopen.
Nee, dat is het probleem niet echt. Toch bedankt voor het meedenken! :)
Pagina: 1