Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokpol
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:41
Hallo tweakers,

Ik heb een net nieuwe lg 49uh661v. Het is een mooi ding en ik ben er zeer tevreden mee. Webos 3.0 werkt goed. De meegeleverde afstandbediening is helaas erg klein.
Tweakers heeft deze tv helaas nog niet getest.En ik vraag me daarom af wat de juiste instellingen zijn om de beste kijkervaring te krijgen. Op internet heb ik helaas niks kunnen vinden.
Kan iemand mij helpen om uit dit paneel de beste kijkervaring te krijgen? En zo ja, welke instellingen moet je dan gebruiken?

Bedankt

Beste antwoord (via kokpol op 15-06-2016 19:58)

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 18:59
kokpol schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:54:
Hallo tweakers,

Kan iemand mij helpen om uit dit paneel de beste kijkervaring te krijgen? En zo ja, welke instellingen moet je dan gebruiken?

Bedankt
uit andere topics haal ik dat de expert1 stand vaak al een erg goed beeld geeft.
Zelf hou ik meer van de standaard stand. Daar zit meer helderheid en contrast in en het wit komt dan witter over, ipv lichtelijk gelig. Het zal wel niet zo "bedoeld" zijn, maar ik vind dat prettiger.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Instellingen overnemen is zinloos. Elk paneel is enigszins anders waardoor de kans groot is dat je na het overnemen van andermans instellingen, met slecht beeld zit te kijken. Kalibreren doe je met behulp van apparatuur. Die zou je kunnen kopen of je huurt iemand in die het voor je doet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 18:59
kokpol schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:54:
Hallo tweakers,

Bedankt
uit andere topics haal ik dat de expert1 stand vaak al een erg goed beeld geeft.
Zelf hou ik meer van de standaard stand. Daar zit meer helderheid en contrast in en het wit komt dan witter over, ipv lichtelijk gelig. Het zal wel niet zo "bedoeld" zijn, maar ik vind dat prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokpol
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:41
bedankt voor jullie reacties ik zal kijken welke stand prettiger is, de"expert 1" of de "normaal" stand.