nope
o. je bedoelt dat het komt omdat deze allemaal animated gif's zijn?
nope
moet je ff de nieuwste nighlty build downoaden, die heeft dat niet meer...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Op maandag 25 juni 2001 15:44 schreef coolcipp het volgende:
kan wel
nope
Niet op coolcipp letten.
Maar idd, mijn huidige mozilla (nightly van 3 dagen terug ofzo) heeft het niet emer...
Maar idd, mijn huidige mozilla (nightly van 3 dagen terug ofzo) heeft het niet emer...
wow. wat een *** is 't ie zeg!!!Op maandag 25 juni 2001 16:45 schreef ACM het volgende:
Niet op coolcipp letten.
ik zat ff te kijken op z'n page: http://www.zavin-inc.nl/forum/supportforum.html
als dat waar is wat er staat...
nope
Verwijderd
Over foutjes GoT in mozilla gesproken, hebben jullie dit ook?

(Die onderste streep klopt niet, is dit een fout van mozilla of een fout van GoT?

(Die onderste streep klopt niet, is dit een fout van mozilla of een fout van GoT?
Verwijderd
Mozilla kon geloof ik geen transparantie in gifjes weergeven, maakte hij zwart. Ik heb het zelf ook
Ja, maar alleen als er een enkele quote is geloof ik...Op maandag 25 juni 2001 19:49 schreef Operations het volgende:
Over foutjes GoT in mozilla gesproken, hebben jullie dit ook?
[afbeelding]
Verwijderd
Ook dit is iig in de laatste nightly (2001062504) opgelost....Op maandag 25 juni 2001 20:09 schreef ACM het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als er een enkele quote is geloof ik...
alleen nu zit ik dit stukkie te tiepen in een tekstvak zonder cursor
ja idd. dit is trouwens ook bij 0.9.1 zoOp maandag 25 juni 2001 20:19 schreef Operations het volgende:
[..]
Ook dit is iig in de laatste nightly (2001062504) opgelost....
en die quote-streep-probleem
nope
Daar heb ik een trucje voor, voor je:Op maandag 25 juni 2001 20:19 schreef Operations het volgende:
Ook dit is iig in de laatste nightly (2001062504) opgelost....
klik eerst met je muis in het paars naast (of whereever, zolang het maar in je mozilla scherm is
En daarna pas erin...
Verwijderd
Hmmz... ff testen.... he dat werkt idd, thanx man...Op maandag 25 juni 2001 20:57 schreef ACM het volgende:
[..]
Daar heb ik een trucje voor, voor je:
klik eerst met je muis in het paars naast (of whereever, zolang het maar in je mozilla scherm is) het tekst vak.
En daarna pas erin...
Mozilla it is then, bye bye IE
(dit was een van de irritante bugs die me weerhield om Mozilla te gebruiken voor GoT)
Pagina: 1