Hallo,
Een tijdje terug heb ik een vraag gesteld over hoe ik gemakkelijk tussen headset en speakers kon switchen, toen heb ik een geluidskaart gekocht (bij de kringloop winkel
) voor een prikkie, maar ik zit nu met een probleem: ik ben recent over gestapt van AMD naar INTEL nu heb ik helaas alleen maar pcie sloten en geen pci sloten (had mijn oude geluidskaartje).
Ik heb zitten zoeken naar die pcie kaartjes alleen heeft mijn kringloop winkel deze niet
, ook zie ik dat ze meteen een stuk duurder zijn dan mijn oude 2 euro kaartje, wat opzich geen probleem is maar ik zie op internet mensen die het op een vele betere manier kunnen.
Ik zie veel mensen op internet met headsets die standaard geleverd worden met control units/pods wat mij een handige oplossing lijkt, alleen kan ik deze niet los vinden, weet iemand hier toevallig een goede? of een andere oplossing?
Eventuele specs die handig kunnen zijn:
Asus maximus IV extreme (b3)
MSI r9 290x
Corsair graphite 600t
Windows 7 64-bit
Speakers:Logitech z506 5.1 (3 jacks nodig)
Headset: steel series siberia v2 (2 jacks nodig)
Met vriendelijke groeten,
Rick
Een tijdje terug heb ik een vraag gesteld over hoe ik gemakkelijk tussen headset en speakers kon switchen, toen heb ik een geluidskaart gekocht (bij de kringloop winkel
Ik heb zitten zoeken naar die pcie kaartjes alleen heeft mijn kringloop winkel deze niet
Ik zie veel mensen op internet met headsets die standaard geleverd worden met control units/pods wat mij een handige oplossing lijkt, alleen kan ik deze niet los vinden, weet iemand hier toevallig een goede? of een andere oplossing?
Eventuele specs die handig kunnen zijn:
Asus maximus IV extreme (b3)
MSI r9 290x
Corsair graphite 600t
Windows 7 64-bit
Speakers:Logitech z506 5.1 (3 jacks nodig)
Headset: steel series siberia v2 (2 jacks nodig)
Met vriendelijke groeten,
Rick