Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
Ik kan bij Dymo momenteel door de bomen het bos niet zien. Ik heb vanmiddag een poging gedaan ze telefonisch te bereiken maar het bandje stond er al op (zeker ivm het mooie weer...). Bij 123 inkt waren ze op teambuilding tot maandag, dus dan maar op tweakers :P .

Dymo heeft iets van 4-5 modellen in de 450 reeks. Zo ver ik heb kunnen achterhalen zit het zo:

450: Basis model
450 Turbo: hetzelfde maar dan 71 per minuut ipv 51 per minuut
450 Twin Turbo: zelfde als de turbo maar dan met twee rollen
450 Duo: Kan meer soorten labels, vraag me niet welke.

De verwarring ontstaat eigenlijk door de website van Dymo. Bij de Turbo staat namelijk niet dat deze geschikt is voor documentlabels. Bij het basis model en de duo ook. Ik vermoed echter dat het een foutje is op de website, hij komt echter consistent terug op zowel de NL, UK als US website.

Verder kan ik tot heden niet achterhalen wat voor soort labels de Duo nu kan printen die ik niet met de 3 andere modellen kan printen. De officiële website heeft het over papier en plastic, maar het lijkt juist meer het formaat te zijn.

Tot slot is het Turbo model met 2 rollen extra significant goedkoper (€25), wellicht werkt daar de cashback actie niet op?

Kan iemand mij verder helpen?

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 10-06-2016 17:15 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:35
De Duo kan ook D1-labels printen (die gele strip in de foto):

Afbeeldingslocatie: http://images.dymo.com/is/image/DYMO/dymo_labelwriter-450-duo_0010?id=JxqQj2&fmt=jpg&fit=constrain,1&wid=323&hei=323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
Ah dat lijkt op wat er uit mijn Dymo LetraTag komt. Dat is wel het formaat dat ik ook nodig heb, naast postzegels waar ik nu voor keek.

Echter bij die Dymo LetraTag zaten echt waardeloze tapes, laten allemaal binnen 6 maanden los als je ze op plastic plakt. Tapes die ik met Borther PT 1000 heb geprint zitten 3 jaar later nog steeds waar ze zaten.

[ Voor 31% gewijzigd door sdk1985 op 10-06-2016 19:52 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.