Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Processor
Wat is je budget?
nvt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb de opdracht gekregen een werk pc in elkaar te flansen. Op de pc wordt licht werk verricht, denk aan Word, Excel etc. Graag wil ik het budget laag houden, maar de pc moet wel een beetje toekomst bestendig zijn.
Nu heb ik uit een andere pc een i3 2120 kunnen halen. Deze processor komt uit 2011 en is dus toch al een flink aantal jaren oud. Nu zit ik te twijfelen of ik gewoon deze processor moet gebruiken of dat ik een nieuwe Pentium G4500 moet kopen.
Iemand hier enig idee of er met de i3 nog een aanzienlijk aantal jaren gewerkt kan worden?
Alvast bedankt.
Ik zoek een?
Processor
Wat is je budget?
nvt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb de opdracht gekregen een werk pc in elkaar te flansen. Op de pc wordt licht werk verricht, denk aan Word, Excel etc. Graag wil ik het budget laag houden, maar de pc moet wel een beetje toekomst bestendig zijn.
Nu heb ik uit een andere pc een i3 2120 kunnen halen. Deze processor komt uit 2011 en is dus toch al een flink aantal jaren oud. Nu zit ik te twijfelen of ik gewoon deze processor moet gebruiken of dat ik een nieuwe Pentium G4500 moet kopen.
Iemand hier enig idee of er met de i3 nog een aanzienlijk aantal jaren gewerkt kan worden?
Alvast bedankt.