Zijn er mensen met een Inet abbo van Rijn ijssel?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hya,

ik ga volgend jaar naar het Rijn ijssel, en dan kun je via hun een internet aansluiting nemen voor 55 piek per maan.d Dit is duzz een stuk goedkoper dan Chello, en volgens hen is het ook sneller.

Zijn er hier mensen met ervaringen?

• XerroR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

MTS Arnhem :?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

• saviour
  • Niet online
Ja die!

• XerroR

XerroR

Daar zit ik nu drie jaar op school en heb nog niks gehoord over een Inet abbo van het Rijn IJssel College :? zal wel nieuw zijn.

Ik weet wel dat de internet verbinding die ze op school hebben is van Chello :( en dat is langzaam! :( vooral als iedereen zit te internetten op school.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Verwijderd

nee

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 15:43 schreef coolcipp het volgende:
nee
Pfff, reageer dan niet meneer de gejate-forum-zeggen-dat-ie-van-jezelf-is-en-willen-verkopen spammer. :(

• XerroR

XerroR

Saviour,

Hoe kom je aan die info dan, dat Rijn IJsel een Inet abbo gaat aanbieden voor 55 piek en sneller is dan chello :?

Verwijderd

eej ik ga zit daar volgend schooljaar ook.. :) maare.. het is idd zo dat je een snel abo kunt nemen via ict college arnhem
voor diegenen die thuis nog geen internetaansluiting hebben óf die graag een sneller verbinding willen, volgt aan het begin van het cursusjaar een speciaal aanbod voor de cursisten van het ICT College Arnhem.
voor het bedrag van f53,55 per maand kunnen cursisten van het ICT College Arnhem bij Priority Telecom een zogenaamde Business aansluiting krijgen die meer snelheid garandeerd dan "normale" kabel-aansluitingen
>:)

btw.. ook wel stoer dat we een laptop krijgen enzo..

misschien zie ik je volgend jaar wel ;)

• XerroR

XerroR

Op maandag 25 juni 2001 17:37 schreef Fatal het volgende:

[..]

btw.. ook wel stoer dat we een laptop krijgen enzo..

misschien zie ik je volgend jaar wel ;)
Krijgen jullie ook een laptop DAMM...
Waarom wij nou weer niet :(

edit:
delete

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 19:23 schreef XerroR het volgende:

[..]

Krijgen jullie ook een laptop DAMM...
Waarom wij nou weer niet :(

edit:
delete
hehe.. is maar een comprak celeron 700 hoor.. ;) wel met 128 mb.. en toegang tot het draadloze netwerk van rijn ijssel .. :)

• XerroR

XerroR

Op maandag 25 juni 2001 20:51 schreef Fatal het volgende:

[..]

hehe.. is maar een comprak celeron 700 hoor.. ;) wel met 128 mb.. en toegang tot het draadloze netwerk van rijn ijssel .. :)
Krijgen alleen de lui van Technische Informatica een laptop dan :?

edit:
c

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 20:56 schreef XerroR het volgende:

[..]

Krijgen alleen de lui van Technische Informatia een laptop dan :?
ja.. alleen de nieuwe ict opleidingen geloof ik

• XerroR

XerroR

Op maandag 25 juni 2001 20:58 schreef Fatal het volgende:

[..]

ja.. alleen de nieuwe ict opleidingen geloof ik
Damm :(
Moet morgen toch naar school zal eens aan me mentor vragen als wij ook een laptop kunnen krijgen :)

Verwijderd

Mmm ga ook naar Arnhem. Maar dan naar het HAN :P

• saviour
  • Niet online
Ja, misschien zien we elkaar wel eens Fatal :)! Sterker nog.. ik zal je vandaag al wel gezien heben :P

Maar die laptop he.. zo bijzonder is dat niet.
Je least dat ding voor 50 piek p/maand en dan kun je hem na je examen voor de restwaarde kopen. Maar tot dan mag je er nix aan veranderen! Qua hardware en software :(

Maar ik vraag me duzz ook af of die internet aansluiting via de kabel gaat, of via de telefoonlijn. En of je extra kosten hebt voor het aanleggen.

Mn vader belt er morgen even over, duzz dan post ik het hier wel! :)

• saviour
  • Niet online
Als het goed is:

Je krijgt een telefoon aansluiting via de kabel (via UPC). Daarvoor krijg je 2 nummers; je huidige telefoonnummer om te bellen, en een nieuwe om op internet te kunnen.

Er zijn geen extra aansluitkosten, en het is dan voor een bedrag van 53,50 per maand.

Tevens is het abonnement voor de telefoon 10 gulden per maand goedkoper dan KPN.

• XerroR

XerroR

Dus je krijgt gewoon Priority Telecom van UPC.

Maar hoe zit dat nou met die internet verbinding :? Jij zij dat deze internet verbinding sneller was dan kabel (ik neem aan Chello) Maar in principe krijg je gewoon een tweede telefoon lijn waar je over kan internetten, en wat voor modem krijg je dan :?

• saviour
  • Niet online
Ja, je krijgt dus dat priority idd. EEn business abbo zeiden ze.

En dat gaat dan via de telefoonlijn die je van UPC hebt, zeiden ze vanmiddag althans :?

Maar volgende maand ofzo, of gewoon in het begin van het schooljaar dan krijgen we er meer info over als het goed is!

Er werd iig gezegd dat het sneller was dan Chello, maar dat is ook niet zo moeilijk ;)

edit:
die 2e telefoonlijn gaat dus wel via de kabel he (Via UPC dus). Maar het zal dan wel sneller zijn omdat het een business abbo is ofzo :)

Verwijderd

hm.. als het sneller dan chello is zou het wel zwaar heersen.. :)

ik wacht wel af wat ze er over gaan zeggen in het nieuwe schooljaar :z

en idd.. misschien heb ik je al wel gezien.. :P

• saviour
  • Niet online
Heey Fatal, heb je er al wat meer over gehoord?

Die laptops roeleren trouwens wel >:) Morgen ff wat films meenemen voor het het wireless LAN.

Welke klas zit je trouwens?

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 27 augustus 2001 14:10 schreef saviour het volgende:
Heey Fatal, heb je er al wat meer over gehoord?

Die laptops roeleren trouwens wel >:) Morgen ff wat films meenemen voor het het wireless LAN.

Welke klas zit je trouwens?
nee..verder nog niks van gehoord..zal het morgen effe navragen..

die laptopjes heersen zwaar idd >:) k zit er nu achter :)

ik zit in 1c.. jij..?

heb andere nick btw.. not fatal anymore :)
Pagina: 1