Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
.hoe kan ik 2 boekenplankspeaker (jbl) aansluiten op deze receiver? Welke uitgangen moet ik gebruiken en hoe stel ik hem zo in dat de onkyo begrijpt dat er maar 2 speakers zijn aangesloten ipv 5 en een subwoofer? ..
Alvast bedankt!

Beste antwoord (via FeaR op 10-06-2016 14:14)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:52
Ik stel voor dat je eens een blik werpt op Het algemeen beleid #quickstart en aan de hand daarvan een nieuw topic maakt.

JBL heeft meer dan één soort speakers gemaakt, dus een foto of een type zodat de aansluitingen voor ons zichtbaar dan wel te vinden zijn is al handig. Tevens weet ik voor honderd procent dat in de handleiding van de Onkyo ook alles wordt beantwoord. Zowel van hoe je de speakers aan moet sluiten en waar je in moet stellen dat je slechts twee speakers hebt en geen 5.1 of een andere variant.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:52
Ik stel voor dat je eens een blik werpt op Het algemeen beleid #quickstart en aan de hand daarvan een nieuw topic maakt.

JBL heeft meer dan één soort speakers gemaakt, dus een foto of een type zodat de aansluitingen voor ons zichtbaar dan wel te vinden zijn is al handig. Tevens weet ik voor honderd procent dat in de handleiding van de Onkyo ook alles wordt beantwoord. Zowel van hoe je de speakers aan moet sluiten en waar je in moet stellen dat je slechts twee speakers hebt en geen 5.1 of een andere variant.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.