Toon posts:

Grotere LG tv als vervanging voor mijn huidige

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een dumb TV als vervanging van mijn 50 inch LG van 2014 (model 2013).

Heb er toen dr tijd een review over geschreven en ben er nog steeds heel blij mee, maar de bank staat nu verder weg en daardoor is de tekst minder makkelijk te lezen

productreview: LG 50LN5404 Zwart review door Verwijderd

Ik zoek nu een LG tv, die dom is, geen smart opties, minimaal 55 inch. Helaas is het grootste model uit deze 5404 reeks de 50 incher.

Nu kwam ik deze op het oog, die bevalt we wel, ondanks de slechte review op tweakers. Alleen deze is smart en maakt het apparaat traag. Daarentegen is mijn huidige super vlot.

video: LG LF630V - WebOS 2 op hdtv zonder poespas

pricewatch: LG 55LF630V Zwart

Ook moet er een zwarte voet op zitten, en niet die lelijke chrome voeten die er tegenwoordig opzitten aan beide kanten vaak.

Nu vroeg ik me af weet iemand een LG dumb tv, hoeft niet nieuw te zijn. Mag ook 2 jaar ouder model zijn. Minimaal 55 inch, 60 inch gaat voorkeur naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zoveel werk in de pricewatch was dit nou ook weer niet ;) pricewatch: LG 60LB561V Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuus, dacht dat een chrome voet is. Maar in het zwart is dat ook geen porem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gericht zoeken naar een dumb tv is niet handig. Tegenwoordig zit overal wel iets van smart tv op dus je maakt het jezelf onnodig moeilijk. Je ben niet verplicht de functionaliteit te gebruiken.

En een schopje naar CEA aangezien dit aankoopadvies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:32:
Excuus, dacht dat een chrome voet is. Maar in het zwart is dat ook geen porem.
Tv's zonder Smart zijn nou eenmaal de instapmodellen. Voor dit geld kan je wel een betere 60" krijgen (zag dat ie in Duitsland zelfs 599 is geweest ipv 999 in de pricewatch bij één MM filiaal).