Vraag

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 19:08
Mijn vraag

Ik zoek een kleine video of surveillance camera welke een aantal uur (3, max. 4) achter elkaar kan opnemen op een (micro) SD kaart. Voor de resolutie is HD Ready denk ik voldoende, Full HD zou okay zijn, hoger hoeft niet.

Aanvullend zou het fijn zijn wanneer audio ook is op te nemen. Kwaliteit vd audio is niet heel belangrijk zolang stemmen maar verstaandbaar zijn. Mono is perfect.

Het moet een autonoom systeem zijn, dus niet opnemen naar een NAS of zo.

Het budget ligt rond de 150 euro.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Aan de ene kant heb ik zitten kijken naar camcorders, zoals:

pricewatch: Panasonic HC-V160 Zwart

Maar kan deze zo lang onafgebroken opnemen?

Anderzijds zou een surveillance camera zoals dit ook kunnen:

http://www.ipcameracenter...3093/foscam-c1-zwart.html

Blijft de vraag hoe je triggert dat hij begint (en ophoudt) met opnemen zonder een computer aan te zetten of zonder netwerk.

Ik heb zelf al een GoPro Hero 3 (black) maar ook met piggy back accu houdt die het niet lang uit.

Alvast bedankt voor de tips!

Alle reacties

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 22:55

Silasje

www.Entjes.eu

Nou heb ik zelf laatst een vergelijkbaar iets gedaan met een GoPro. Als je een stevige batterypack (10.000mAH +) aan de USB poort hangt, kan die het wel volhouden. Ook als er stroom aanwezig is, kan je hem gewoon met een USB adapter aan de stroom hangen.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 19:08
Dat is ook nog een optie, heb op dx.com nog wat behuizingen gezien met een uitsparing waar de voedingsstekker erin moet.

Thanks