Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat is hier nu de nieuwswaarde van

Pagina: 1
Acties:

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 10:08

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
hoi redactie,

Ik zat te denken om de reacties gedeelte van de bericht te reageren, maar ik dacht het is beter om via deze topic te doen.

Ik zag de volgende nieuwsbericht op de hoofd pagina: Facebook laat gebruikers video's in reacties plaatsen

Ik vraag me serieus af wat hier nou de nieuws waarde van is? Volgende week een nieuws bericht: nu.nl toont gif plaatjes bij nieuws berichten of, bokt.nl laat gebruikers kudos geven, of unibet.com veranderd zijn logo.

Het is een website die een nieuwe functie introduceerd. Het is niet eens zo een speciale functie. De website ondersteunde al videos, nu kan het in de reacties gedeelte.

Ok, facebook is een veelgebruikte dienst, maar dat maakt het niet opeens een nieuwswaardig item.

My 2 cents.

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 20:01
Ik vond het ook meer iets voor de telegraaf. (of de NOS tegenwoordig.)

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:46
Ik vond het ook meer iets voor de telegraaf. (of de NOS tegenwoordig.)
Dat gebeurd wel vaker hier op tweakers, de enigste reden waarom ik nog op deze berichten klik is om de reacties door te lezen aangezien deze (bijna) altijd een stuk aanvulender zijn dan het orginale bericht.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Bedankt voor het delen van jullie mening. De nieuwswaarde zit hem er onder andere in dat Facebook enorm inzet op video, waar deze stap onderdeel van is. Lijkt mij informatief dit te brengen, ook voor lezers van Tweakers want Facebook is inmiddels zo groot dat dit op tal van manieren gevolgen heeft, Denk alleen maar aan de invloed van streaming video op de wereldwijde internetinfrastructuur. Maar goed, iedereen zijn mening natuurlijk. Er zijn waarschijnlijk ook genoeg lezers die liefst helemaal niets over Facebook zien verschijnen op de frontpage. ;)