welk advies geven jullie ? Net mijn msi laptop van 2 jaar oud overleden door een aquarium wat er een half jaar geleden over leeg gelopen is.. deed het tot nu toe altijd nog goed met af en toe opstart problemen, nu toch echt de geest gegeven lijkt het wel.
Dus tijd voor een nieuwe, verder altijd tevreden geweest met de msi ge60 die ik had.
MSI GE62 6QC-018NL 1149.-
of
MSI GE62 2QC-600NL 1099.-
Bovenste zijn weinig revieuws over bekend, maar lijkt mij wel een nieuwe type? met een ddr4 ipv ddr3 ( niet dat mij dat heel veel zegt haha ) videokaart is hetzelfde.
onderste zijn heel veel revieuws van bekend en ook positief..
Voor welke zouden jullie gaan? of beter advies over een ander merk? Belangrijk dat het een mat scherm heeft, de toetsenbord indeling zoals msi,
Verder worden er niet echt hoge games op gespeeld, maar een snelle pc is voor alles fijn..
Dus tijd voor een nieuwe, verder altijd tevreden geweest met de msi ge60 die ik had.
MSI GE62 6QC-018NL 1149.-
of
MSI GE62 2QC-600NL 1099.-
Bovenste zijn weinig revieuws over bekend, maar lijkt mij wel een nieuwe type? met een ddr4 ipv ddr3 ( niet dat mij dat heel veel zegt haha ) videokaart is hetzelfde.
onderste zijn heel veel revieuws van bekend en ook positief..
Voor welke zouden jullie gaan? of beter advies over een ander merk? Belangrijk dat het een mat scherm heeft, de toetsenbord indeling zoals msi,
Verder worden er niet echt hoge games op gespeeld, maar een snelle pc is voor alles fijn..