Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 780071

Topicstarter
Weet iemand wat dit is?

Er werd mij verteld dat ik op whatsapp online was maar mijn mobiel was vergrendeld en was al een tijd niet meer op whatsapp geweest. Ik had ook geen berichten ontvangen? Weet iemand wat dit zal kunnen zijn?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ben je ergens ingelogd via Whatsapp Web? Zo ja, kan het zijn dat je daar nog actief bent. :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja op mijn laptop maar die stond al uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Apple?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee android Nexus 6p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Anoniem: 780071 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 01:10:
Ja op mijn laptop maar die stond al uit?
Ben je alleen ingelogd op je laptop of misschien ook wel op een andere pc? Als je het niet zeker weet, kan je dit checken op je toestel. Ik zou alle aangemelde computers afmelden op je Nexus en dan even checken of het probleem nogmaals voorkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door MysticX op 10-06-2016 01:14 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee alleen op me laptop maar als die al uit stond lijkt me het sterk dat het daar aan licht?
RWK__ schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 01:13:
[...]

Ben je alleen ingelogd op je laptop of misschien ook wel op een andere pc? Als je het niet zeker weet, kan je dit checken op je toestel. Ik zou alle aangemelde computers afmelden op je Nexus en dan even checken of het probleem nogmaals voorkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rede dat ik naar die "Apple" vroeg: Ik heb hier wél alles van Apple en op m'n Mac Book Pro draait de WhatsApp Applicatie (verkapte WEB versie welke ook voor Windows leverbaar is). M'n MBP wordt zelfs uit een "Deep Sleep" gehaald voor berichten.... (persoonlijke keuze).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Anoniem: 780071 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 01:16:
Nee alleen op me laptop maar als die al uit stond lijkt me het sterk dat het daar aan licht?
[...]
Ja, zoals @wimmel_1 ook al aangeeft en ik ook ervaar: Als ik berichten ontvang wordt mijn Macbook uit zijn slaapstand gehaald. Nu zeg je dat je laptop uit stond, echt uit of ook gewoon in zijn slaapstand? Ik weet niet of Whatsapp ook zo op Windows werkt, dat er na elk bericht je laptop uit zijn slaapstand wordt gehaald.

Ik zou toch maar je laptop afmelden en dan opnieuw aanmelden. Check dan of het probleem dan nog voor doet.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee staat toch echt uit maar bedankt voor het meedenken iedergeval
RWK__ schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 01:22:
[...]

Ja, zoals @wimmel_1 ook al aangeeft en ik ook ervaar: Als ik berichten ontvang wordt mijn Macbook uit zijn slaapstand gehaald. Nu zeg je dat je laptop uit stond, echt uit of ook gewoon in zijn slaapstand? Ik weet niet of Whatsapp ook zo op Windows werkt, dat er na elk bericht je laptop uit zijn slaapstand wordt gehaald.

Ik zou toch maar je laptop afmelden en dan opnieuw aanmelden. Check dan of het probleem dan nog voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 780071 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 01:00:
Er werd mij verteld dat ik op whatsapp online was maar mijn mobiel was vergrendeld en was al een tijd niet meer op whatsapp geweest. Ik had ook geen berichten ontvangen? Weet iemand wat dit zal kunnen zijn?
Dit werd je verteld of heb je dit ook daadwerkelijk gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-05 13:50
Soms kan whatsapp gewoon raar doen. Ik zou me er niet teveel van aantrekken.
Pagina: 1