Selectief verwijderen van post

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik erger me geel en groen aan bepaalde moderators in het Verkiezing topic waar feiten worden weg gemodereerd omdat het blijkbaar hun niet aanstaat.

Terwijl sommige gebruikers met een hele negatief ondertoon de discussie aangaan zonder enige onderbouwing.

met als aluhoedje/calimero context(label plakken)

Voorbeeld:
Gomez schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:59:
[...]

Niet meer dan anders... Alleen bepaalde personen denken dat het anders is met Bernie waarschijnlijk omdat ze nooit eerder op dat soort dingen gelet hebben.
Ik kom hier met cijfers dat er meer dan 285.000 provesional ballots alleen al in de county LA is
en dat er nog zelfs 3 miljoen stemmen moeten geteld worden.

En over peurto rico hoe daar de gang van zaken waren gegaan in vergelijk met 2008 en hoeveel er nu hebben gestemd 340 duizend tegen over 60 duizend etc.

Er was totaal niks met mijn post behalve opsomming van feiten en het enige wat meneer de Mod kan vertellen dat ik het stokpaardje naar buiten brengt. :X

Ja stokpaardjes en feiten gaan zeker niet samen of zo.

Zelfs praat de Moderator over dat president kandidaten foute beslissingen kunnen nemen, waar ik op reageer ga jij dan voor 12 cent werken in Haiti.

Als hij daar gewoon even opzoek dat weet hij dat het over de kledingindustrie gaat waar ze om een loonsverhoging van 20 cent vroegen.

Dat zijn geen verkeerde beslissingen meer als kandidaat dat zijn gewoon goed overwogen keuzes voor bepaald belanghebbende die daar stokpaardjes hebben geïnvesteerd.

Ik vind dat hier dan ook keihard misbruik wordt gemaakt van zijn modrechten, omdat het lijkt dat het hem niet bevalt, als behaalde feiten aan het daglicht worden gesteld

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In LA bespreken we geen individuele moderaties en moderators.

Neem contact op met de betreffende moderator. Kom je er met hem niet uit, neem dan contact op met zijn admin. Kom je er met hem ook niet uit, neem dan contact op met het doktersteam: bemiddelaar@tweakers.net

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.