Hallo allemaal. Ik heb net de cpu van mijn server vervangen en wilde de temperaturen checken. Het gaat om een headless server en hij viel uit toen ik media wilde streamen.
Eerst wat info over de server:
Intel Xeon 2,66 Ghz CPU met een Arctic Cooling koeler van net een maand oud.
ASUS P52M-M/C mini ITX server moederbord
Debian 8.4 zonder GUI
Ik heb lm-sensors er op staan en de wizard gerund, op veel vragen ja gezegdm behalve op de vraag of ik de ISA bus moet scannen op sensors. Deze heeft hij niet, dus leek het mij zinloos, plus hij liet eerst allemaal temperaturen zien van -54 graden op ISA bus.
Nu zie ik die nog steeds, maar als ik alleen de commando sensors gebruik krijg ik dit te zien:

Zijn dit echte waardes of worden mijn sensors niet herkend? Zijn er eventueel alternatieven voor lm-sensors? Alvast bedankt!
Eerst wat info over de server:
Intel Xeon 2,66 Ghz CPU met een Arctic Cooling koeler van net een maand oud.
ASUS P52M-M/C mini ITX server moederbord
Debian 8.4 zonder GUI
Ik heb lm-sensors er op staan en de wizard gerund, op veel vragen ja gezegdm behalve op de vraag of ik de ISA bus moet scannen op sensors. Deze heeft hij niet, dus leek het mij zinloos, plus hij liet eerst allemaal temperaturen zien van -54 graden op ISA bus.
Nu zie ik die nog steeds, maar als ik alleen de commando sensors gebruik krijg ik dit te zien:

Zijn dit echte waardes of worden mijn sensors niet herkend? Zijn er eventueel alternatieven voor lm-sensors? Alvast bedankt!