The ramblings of an idiot
(Mijn mening).
www.google.nl
Verwijderd
Osiris in "Nieuwe smilies?"
Vervang die lelijke
Niemand gebruikt die volgens mij.
Moest ik zeggen van Krusher
Ey!! Macarena \o/
Soms zeggen smileys precies wat anders veel woorden kost.
[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 09-06-2016 21:16 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Slecht idee... Hoe laat?
NeeGSX-MAN schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:16:
Lijkt me een prima toevoeging. Gebruikt iemandüberhaupt?
Zonder kidding: Smileys kunnen inderdaad een update gebruiken. Een aantal smileys, zoals
Dit doet me dan weer denken aan die @#^&@^^@#&@ reclame van DitzoVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:18:
Helemaal mee eens uitroepteken knikkende smiley
[ Voor 19% gewijzigd door Migrator op 09-06-2016 21:23 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
* Ardana is recalcitrat en gebruikt gewoon smileys
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Het één sluit het ander toch niet uit?MisteRMeesteR schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:56:
Iemand troosten cq. steunen doe je met (persoonlijke) woorden, niet met een smiley.
(Mijn mening).
Saved by the buoyancy of citrus
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wat moet die eigenlijk voorstellen?Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:59:
De vraag naar [afbeelding] in het overzicht is al uit 2003.
Vervang die lelijkemaar.
+ une pour moi
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
En daarbij.... Soms is het ook lastig om (de juiste) woorden te vinden. Een hand op je schouder kan zoveel meer zeggen dan duizend woorden en aangezien dat fysiek onmogelijk is op een forum...
Verwijderd
Dan nog, de behoefte naar die smiley is al 13 jaar lopend
En soms zegt een simpele smiley meer dan zoeken naar woorden.
Verwijderd
Als het een copyright issue is zullen er vast wel wat Tweakers zijn die een lieve smiley in elkaar kunnen toverenzeef schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:48:
Ik zal eens overleggen of deze smiley kan worden toegevoegd. Beloof nog even niets.
Ja, ik.GSX-MAN schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:16:
Lijkt me een prima toevoeging. Gebruikt iemandüberhaupt?
Also, een ja voor dit verzoek.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik heb voldoende vertrouwen in crisp zijn skills dat hem dat wel luktzeef schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:48:
Ik zal eens overleggen of deze smiley kan worden toegevoegd. Beloof nog even niets.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een icoontje te uploadenStandeman schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:39:
[...]
Ik heb voldoende vertrouwen in crisp zijn skills dat hem dat wel lukt
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Voeg dit dan maar toe aan jullie Custom CSS heren!Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:59:
Vervang die lelijkemaar.
Dit vervangt de
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| *[alt="B-)"] {
background: url('http://static.tweakers.net/ext/f/ySaOjBmqJpmi0HR2HeUdEC3o/full.gif');
display: inline-block;
-moz-box-sizing: border-box;
box-sizing: border-box;
width: 35px;
height: 18px;
padding-left: 35px;
} |
Professioneel Heftruck Syndroom
Verwijderd
Alleen een ander zal het niet zien zonder Custom CSSNeFoRcE schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:49:
[...]
Voeg dit dan maar toe aan jullie Custom CSS heren!
Dit vervangt demet de nieuwe smiley!
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9*[alt="B-)"] { background: url('http://static.tweakers.net/ext/f/ySaOjBmqJpmi0HR2HeUdEC3o/full.gif'); display: inline-block; -moz-box-sizing: border-box; box-sizing: border-box; width: 35px; height: 18px; padding-left: 35px; }
Een knuffel-smiley... is deze niet schattiger?McBoom schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:53:
Door allerlei ellende die de laatste tijd de revue passeert in het GKMT zou dezeeen welkome aanvulling zijn op het aanbod van smileys. Er is voor heel veel gelegenheden wel een passende te vinden, maar om iemand te troosten/tot steun te zijn ontbreekt helaas nog....
Of moet het per se van de "oude stijl" zijn?
Edit: nu ik goed kijk, die jij voorstelt is meer troostend (begint met niet-blij), de mijne is meer "knuffel" (kijkt vanaf begin al blij). Misschien allebei erbij doen?
[ Voor 12% gewijzigd door Josefien op 15-06-2016 02:37 ]
Waarom zou je smileys weghalen? Het is niet alsof er een realistisch haalbare limiet zal zijn op het maximale aantal en er wordt sowieso al gesplitst op veelgebruikte/obscure smileys met een "meer »"-knopje. Als je smileys weg gaat halen maak je altijd ergens een aantal posts "stuk" en dat lijkt me nergens voor nodig.Migrator schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:21:
[...]
Zonder kidding: Smileys kunnen inderdaad een update gebruiken. Een aantal smileys, zoals, en
worden eigenlijk nooit gebruikt en kunnen plaatsmaken voor anderen.
Het zal vooral "dezelfde stijl" moeten zijn. Niemand zit te wachten op een kerstboom, zeker niet als er een alternatief in de juiste stijl is.Josefien schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 02:34:
[...]
Een knuffel-smiley... is deze niet schattiger?![]()
[afbeelding]
Of moet het per se van de "oude stijl" zijn?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nooit!Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:59:
Vervang die lelijkemaar.
Weet ik, geen idee waarom ik het zo opschreef, zal wel luiheid zijn geweest. Oneindig toevoegen is ook niet handig trouwens, want op een gegeven moment wordt het overzicht te lang. Vind overigens de lijst van smileys niet bepaald logisch gesorteerd en het lijkt me eerlijk gezegd sterk als dit een lijst op populariteit is.NMe schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 02:40:
[...]
Waarom zou je smileys weghalen? Het is niet alsof er een realistisch haalbare limiet zal zijn op het maximale aantal en er wordt sowieso al gesplitst op veelgebruikte/obscure smileys met een "meer »"-knopje. Als je smileys weg gaat halen maak je altijd ergens een aantal posts "stuk" en dat lijkt me nergens voor nodig.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
[ Voor 7% gewijzigd door Femme op 30-01-2017 11:35 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Daarom zal dit topic gesloten worden om andere topics een kans te geven in de thumbs-up lijst.
Blijven stemmen dus!
Dit topic is gesloten.
![]()