Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Voor de HK zit je op ca. 3/4.Op woensdag 27 juni 2001 19:39 schreef BosPiet het volgende:
Hm, ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig hoeveel ik er heb!
Komt ooit wel goed
[oftopic]nieuwe Icoon is niet zo orgineel maar wel anders :)[/oftopic]Op dinsdag 26 juni 2001 19:55 schreef Raaaaaap het volgende:
nu de anderen ook voor mij zijn geweest om te vragen wat hun aantal is , vraag ik het bij deze
eeeh.. mag ik al ??
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
'k heb al moeite om zoiezo aan de 150 posts te komen. Ik lees veel en vind het onnodig om dingen twee keer te zeggen of te reageren op waardeloze topics. Verder goed de search gebruiken. Wat je dus overhoud is iemand die dagelijks op tweakers.net is alleen zelden post. Moet zeggen dat ik de laatste tijd veel meer post eigenlijk puur om de HK rechten te krijgen om daar leuke dingen te lezen.
Is daar wat aan te doen of moet ik gewoon wachten en verder gaan posten???
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Jij bent halverwege, dus suc6...Op donderdag 28 juni 2001 01:56 schreef Snurp het volgende:
Tja, dan ben ik eigenlijk ook benieuwd naar mijn status.
'k heb al moeite om zoiezo aan de 150 posts te komen. Ik lees veel en vind het onnodig om dingen twee keer te zeggen of te reageren op waardeloze topics. Verder goed de search gebruiken. Wat je dus overhoud is iemand die dagelijks op tweakers.net is alleen zelden post. Moet zeggen dat ik de laatste tijd veel meer post eigenlijk puur om de HK rechten te krijgen om daar leuke dingen te lezen.
Is daar wat aan te doen of moet ik gewoon wachten en verder gaan posten???
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Jij voldoet aan de eisen, zal het ff aan bulldog vragen ofzo, die fixt het morgen wel...Op donderdag 28 juni 2001 01:33 schreef Raaaaaap het volgende:
[..]
[oftopic]nieuwe Icoon is niet zo orgineel maar wel anders :)[/oftopic]
eeeh.. mag ik al ??
Ja, dat _hoort_ automatisch te gaan, maar het werkt nog niet helemaal optimaal geloof ik... Is errug irri, want ik ben nu meer met users toelaten bezig dan met modereren in de GC, maar goed... Dit heeft wel een beetje prioriteit, het is je recht om daar te posten, dus tja...Op donderdag 28 juni 2001 03:15 schreef Bobbert het volgende:
Toch stom eigenlijk, hoor dat niet automatisch te gaan dat je in HK kan???
DoneOp donderdag 28 juni 2001 02:59 schreef Grrrrrene het volgende:
zal het ff aan bulldog vragen ofzo, die fixt het morgen wel...
Verwijderd
Hmmz, je zit nog niet op de helft van wat je nodig hebt voor [HK] toegangOp donderdag 28 juni 2001 08:14 schreef Masterplay het volgende:
Ik wil toch ook wel graag weten hoeveel tech-posts ik al heb. Dus als iemand ff voor mij zou willen kijken dan stel ik dat zeer op prijs
Capoeiristas
Capoeirist
Voordat ik de hk in mag met beide nicks.
Tja de posts van Capoeiristas mogen nog steeds bij Capoeirist gevoegd worden maarja.. dit is blijkbaar nogal wat moeite die men niet wil doen..
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Yupz, je mag [HK] in maar kon dit nog niet -> heb ut ff gewijzigdOp donderdag 28 juni 2001 10:39 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
is er ook nog iemand die het voor mij wil berekenen?
ff checken of het daar nou een beetje gezellig is
/edit
wat een hoop bullshit daar
/edit
Verwijderd
Hmmz, je zou er al in mogen zelfs!Op donderdag 28 juni 2001 13:00 schreef zware_jongen het volgende:
Durf het bijna niet te vragen, maarruhh hoeveel heb ik er?
Je hebt al iets van 180 tech. posts
Ik heb je gegevens ff gewijzigd
Het is idd. de bedoeling dat er iets gaat veranderen, maar hoe dit er precies uit gaat zien dat weten we nog nietLas ik trouwens laatst iets over een verandering van het getoonde aantal posts in het userprofile? Zou dit veranderd worden van aantal posts naar aantal tech posts of heb ik dat verkeerd gelezen...
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Check... thanx.Op donderdag 28 juni 2001 13:06 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Hmmz, je zou er al in mogen zelfs!
Je hebt al iets van 180 tech. posts
Ik heb je gegevens ff gewijzigd
Alweer ???Op donderdag 28 juni 2001 14:03 schreef wouter76 het volgende:
Gaarna zou ik weer even op de hoogte gesteld worden van mijn aantallen posts
Hint : Ik kan op één hand tellen hoeveel je er nog moet.
Aannames zijn fataal.
Euh, jij bent er al, maar je status moet even aangepast worden.Op donderdag 28 juni 2001 14:05 schreef marx het volgende:
Zou iemand eens kunnen kijken, hoeveel ik nog te gaan heb?
Aannames zijn fataal.
-1Op donderdag 28 juni 2001 14:05 schreef marx het volgende:
Zou iemand eens kunnen kijken, hoeveel ik nog te gaan heb?
Je status zal aangepast moeten worden.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Je voldoet aan de voorwaarden, maar je status moet even aangepast worden.Op donderdag 28 juni 2001 14:10 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
mag ik al in het huiskamertje ?
Aannames zijn fataal.
Exact zelfsOp donderdag 28 juni 2001 14:16 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Je zit op 2/3.
Je bent op 2/3 (Op donderdag 28 juni 2001 14:15 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik weet dat ik nog een hele hoop posts moet doen, maar ik zou ook wel willen weten hoeveel ik er precies moet hebben.
Aannames zijn fataal.
hoeveel tech posts heb ik nu al???Op maandag 25 juni 2001 15:22 schreef GaMeOvEr het volgende:
Konijn :
Jouw overzicht :
Huidige status: Member (Tech + SG)
SG-posts: 264
HK-posts: 10
NSTM-posts: 18
LA-posts: 21
SU-posts: 0
Admin-posts: 0
Tech-posts: 91
Total posts: 404
Dus.
We've got that ring of confidence
91 denk ik, bijna onderaanOp donderdag 28 juni 2001 14:19 schreef U2-kid het volgende:
[..]
hoeveel tech posts heb ik nu al???
Vind ik niet echt netjes van je.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
mwehOp donderdag 28 juni 2001 14:25 schreef GaMeOvEr het volgende:
Wouter, je gedrag valt wel een beetje op hoor. Je doet best wel nutteloze replies om in de HK te komen.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Euh, ik bedoelde wouter76 !Op donderdag 28 juni 2001 14:28 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
mweh
Sorry Wouter !
Aannames zijn fataal.
Hmmm, ik snap wat je bedoelt... maar ik moet er even bijzeggen dat mijn postgedrag niet echt veranderd is. Ik post altijd serieus en een ietwat onzinnig door elkaar... Maar ik heb zojuist wel weer een newb dermate geholpen dat ie z'n cd-rom spelertje weer kan gebruiken zie topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/172103/2Op donderdag 28 juni 2001 14:25 schreef GaMeOvEr het volgende:
Wouter, je gedrag valt wel een beetje op hoor. Je doet best wel nutteloze replies om in de HK te komen.
en ik ben gewoon benieuw naar de huiskamer niet meer en niet minder
Verwijderd
*lol*!Op donderdag 28 juni 2001 14:30 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Euh, ik bedoelde wouter76 !
Sorry Wouter !
Hoe zet ik met mijn postgedrag? Ziet het er naar uit dat ik, zodra mijn registratietijd lang genoeg is, in de HK mag als ik zo doorga?
Of is daar nog wel wat op aan te merken?
Alvast bedankt voor het nakijken.
Je doet het prima. Nix op aan te merken. Posts heb je idd al genoeg.
Aannames zijn fataal.
Op donderdag 28 juni 2001 14:40 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik weet dat ik in verband met BC3 nog niet lang genoeg geregistreerd ben.
Hoe zet ik met mijn postgedrag? Ziet het er naar uit dat ik, zodra mijn registratietijd lang genoeg is, in de HK mag als ik zo doorga?
Of is daar nog wel wat op aan te merken?
Alvast bedankt voor het nakijken.
Jij bent dus gek.
Aannames zijn fataal.
Nee hoorOp donderdag 28 juni 2001 14:48 schreef GaMeOvEr het volgende:
ik zie hem nog gewoon hoor.
Jij bent dus gek.
[topic=163924]
Alleen z'n eerste post is nu aangepast
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jaymz. Tijdens de discussie heb ik inderdaad naar alternatieven gezocht. Geen goede alternatieven gevonden. Heb toen ook in de thread aangegeven dat ik hier toch maar blijf.
Zie: Ik houd het voor gezien :(
Het was ff twee dagen hectisch. Ik heb, samen met anderen, duidelijk aangegeven hoe ik er over denk. Er is duidelijk aan ons verteld hoe de zaken er voor staan. Punt. Daar moet je je als gebruiker bij neerleggen. Ik maak hier immers niet het beleid (gelukkig) dat doen julie.
Ik zal geduldig wachten tot ik volwaardig lid ben. In de tussentijd gaan we lekker door.
Please. verpest mijn humeur niet. Ik heb net een heerlijk nieuw 19" FD triniton scherm om tegenaan te kijken. En ik ben zooooooooooo blij.
Mja, ik heb het nog ff wat beter gechecked, je doet idd combi's van zinnig/onzinnig door elkaar. Net had ik iedere keer alleen maar onzinnig/nutteloos te pakken, en had ik het idee dat die alleen maar gepost waren om HK Access te kunnen regelen.Op donderdag 28 juni 2001 14:51 schreef wouter76 het volgende:
Maareh Gameover, wat is er dan zo beroerd aan mijn posts?
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
dan maar ff snel een nieuw icon kiezen
[edit2] BWEP!!! [/edit]
Er valt best met ons te praten, en zoals ik al eerder heb gezegd, met je mate van behulpzaamheid is helemaal niks mis.
Alleen soms moeten we ons wegens bepaalde redenen wat harder opstellen.
Enjoy je nieuwe monitor.
Aannames zijn fataal.
En zo was er alweer een probleem(pje) de wereld uit geholpenOp donderdag 28 juni 2001 14:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Mja, ik heb het nog ff wat beter gechecked, je doet idd combi's van zinnig/onzinnig door elkaar. Net had ik iedere keer alleen maar onzinnig/nutteloos te pakken, en had ik het idee dat die alleen maar gepost waren om HK Access te kunnen regelen.
Klopt. Dat is ook nooit het probleem geweest. Ik ben happy met julie.Op donderdag 28 juni 2001 14:58 schreef GaMeOvEr het volgende:
Kirpeknots, ondertussen blijkt toch wel weer dat we nu ook niet van zulke starre eikels zijn ?
Sta alleen op 1 punt niet achter het beleid. Wel achter de personen die het beleid uitvoeren.
Dus. Ga zo door. Prima.
Aannames zijn fataal.
Hoeveel vingers heeft u aan die ene hand?Op donderdag 28 juni 2001 14:04 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Alweer ???
Hint : Ik kan op één hand tellen hoeveel je er nog moet.
Euh, ff denken, een stuk of 23 ?Op donderdag 28 juni 2001 15:48 schreef wouter76 het volgende:
[..]
Hoeveel vingers heeft u aan die ene hand?![]()
Nah, ff serieus :
Wouter, je hebt posts genoeg, maar je status moet ff handmatig aangepast worden, omdat het scriptje dat niet gedaan heeft. (Zoals gemiddeld)
Ik kan dat echter niet. Dus we moeten ff wachten op iemand die dat wel kan, ik heb al een verzoek daarvoor geplaatst in het crew-forum.
Aannames zijn fataal.
Je mag er in, en je kunt er nu ook inOp donderdag 28 juni 2001 17:26 schreef wouter76 het volgende:
ik nog niet
Je mag er in, en je kunt er nu ook in.Op donderdag 28 juni 2001 18:42 schreef hervaz het volgende:
Nu mag ik gaan "huilen", ik nl nog niet
Vergeet niet even in /uit te loggen
Verwijderd
post niet echt fanatiek, dus ik ben zéér benieuwd
Je bent op 2/3 (ongeveer)Op donderdag 28 juni 2001 18:50 schreef Pjemco het volgende:
kan iemand een checken hoeveel posts ik nog moet??
post niet echt fanatiek, dus ik ben zéér benieuwd
Jij moet nog even doorsparen... iets van 30 zeker welOp donderdag 28 juni 2001 19:38 schreef Baba het volgende:
Hoe staat deze jongen er nu voor wat betreft aantal Techfora-postings?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
De finish is in zicht. 5/6 (ongeveer)Op donderdag 28 juni 2001 19:38 schreef Baba het volgende:
Hmmz, het gaat lekker je bent op ongeveer 75% van wat je nodig hebtOp donderdag 28 juni 2001 19:38 schreef Baba het volgende:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Naja, laten we zeggen nog een stuk of 50 dan mag je er wel inOp donderdag 28 juni 2001 20:06 schreef Tourniquet het volgende:
hoeveel nog tot de 150?
Hmmmz, je ben nu ong. op 3/10 van wat je nodig hebtOp donderdag 28 juni 2001 20:13 schreef hiphop_4ever het volgende:
Grappig een lijstje van m'n eigen!!!! wil ik ook
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Naaaj, is eigelijk niet echt de bedoeling he!Op donderdag 28 juni 2001 20:51 schreef Chakotay het volgende:
Ik ben er allang in enzo, maar mag ik ook zo'n leuk lijstje?
Je hebt in totaal iets van 2000 posts oid. daarvan is 25% iig. [SG] en 55% is tech.
Maar wat kan het eik kwaad om mensen die er al in kunnen dat lijstje te geven? Er is dan toch geen reden meer om evt je gedrag aan te passen...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
50/50 ongeveerOp donderdag 28 juni 2001 21:07 schreef [BoerQ] het volgende:
* Buzzman ]is eigenlijk best wel heel erg nieuwsgierig hoeveel % van mijn posts tech is.
Anders kon ik er al in
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Helaas pindakaas. Of je moet zelfs al voor 2 April geregged zijn.Op vrijdag 29 juni 2001 00:14 schreef Gizz het volgende:
Ik neem aan dat de tijd dat ik geregged was voor bc3 niet meegeteld wordt?
Anders kon ik er al in
(ik deze thread nog niet gezien...)
* Sjaak_Afhaak wil ook een lijstje..
Hier staat tekst
Verwijderd
omdat jij een oud topic omhoogtrapt. en lijstjes geven ze niet meer. dat is nou wel bekend.Op woensdag 07 november 2001 14:21 schreef Miss_Dittie het volgende:
3 requests in 4 minuten
Verwijderd
ow dat wist ik nietOp woensdag 07 november 2001 14:26 schreef Courage het volgende:
[..]
omdat jij een oud topic omhoogtrapt. en lijstjes geven ze niet meer. dat is nou wel bekend.
Geven ze alleen niet meer aan mensen zonder GC xs neem ik aanOp woensdag 07 november 2001 14:26 schreef Courage het volgende:
[..]
omdat jij een oud topic omhoogtrapt. en lijstjes geven ze niet meer. dat is nou wel bekend.
Verwijderd
Wel goed initiatief !
Aan allen, overzichtjes geven we niet meer op het forum
Helaas, lees de LA faq even hoe je wel zoiets +/-nus kan zien
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()