Toon posts:

Asus a7m

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik kan in mijn bios van mijn Asus a7m kiezen om het systeem op 100MHZ of 133 MHZ te laten draaien.
Hij staat natuurlijk op 133 maar ik kan ook bij system performence kiezen voor turbo!!
Is dit veilig om te doen? (er staat wel een waarscuwing bij)
Zit een Amd 1.2 proccesor in.

Alvast bedankt

Verwijderd

Dit vroeg ik me ook af, staat namelijk niks erover in de manual. Wat zal er dan sneller gaan als ie op turbo staat?

Tevens als ik met Sandra kijk zie ik bij onboard devices ook de 3com ethernet adapter staan. (mijn versie hoort hem niet te hebben, ook geen aansluiting etc.) Maar betekent dit niet dat de chip er misschien wel op zit? Zodat misschien met wat soldeerwerk er een ethernet aansluiting erop te krijgen is?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06
Waar staat die turbo bij dan, welke optie??

en welke bios versie heb je??

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

ik heb nog de 1003 bios. Het staat in het advanced gedeelte, tussen de System Frequency en de Spread Spectrum Control in.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06
Yah sorry niet goed gelezen, ik heb de turbo een keer aangezet en ben toen gaan benchen, en kon geen verschil vinden, dus heb ik hem maar weer terug gezet.

ps ik zit hier met v1.004a

Trouwens heeft iemand eigenlijk al de beste settings kunnen vinden, en dan vooral voor die ddr-ram, want die opties ken ik eigenlijk niet en ik kan er ook niks over terug vinden op i-net. (De normale settings ken ik allemaal wel, maar het is me eerste ddr-bordje, en ik denk van de meeste mensen dat die de settings nog niet weten)
Misschien iemand nog een url'tje met de beste settings voor die prut.

Wat ik me ook afvroeg is ofdat je 4way interleaving enzow op 1 of andere manier aan kan zetten, dit kan namelijk niet in de bios. Nou heb je bij de via-chipset dat je met een proggie dit kan instellen (ben de naam ff kwijt). Kan dit ook met de AMD-chipset??

Dit lijkt er al op maar er staat eigenlijk naar mijn mening niks interessants om aan te passen. http://www.athlonoc.com/amd760.php

| I've got permission to color outside the lines |