Beste Tweakers,
helaas ben ik opgelicht,
Op V&A had ik een vraag ad geplaatst voor een GTX 980Ti
ik ben toen door een tweaker benaderd met een mooi aanbod na uitwisseling van gegevens zoals een kopie van zijn paspoort en zijn telefoon nummer heb ik een aanbetaling gedaan van 100 euro
Meneer had geen beoordelingen maar was wel aktief op tweakers en het forum, en heeft laats nog een add geplaatst
Deze persoon was vriendelijk en netjes en zou het pakketje vandaag nog op de bus doen.
Waarschijnlijk toen hij het geld binnen had, heeft hij zijn whatsapp nummer verwijderd en de telefoon staat uit nu..
Kan iemand voor mij kijken of hij nog online is gekomen. [
en hoor graag of er nog meer mogelijkheden zouden zijn wou ik zou kunnen doen
Dom maar ja,
groetjes
helaas ben ik opgelicht,
Op V&A had ik een vraag ad geplaatst voor een GTX 980Ti
ik ben toen door een tweaker benaderd met een mooi aanbod na uitwisseling van gegevens zoals een kopie van zijn paspoort en zijn telefoon nummer heb ik een aanbetaling gedaan van 100 euro
Meneer had geen beoordelingen maar was wel aktief op tweakers en het forum, en heeft laats nog een add geplaatst
Deze persoon was vriendelijk en netjes en zou het pakketje vandaag nog op de bus doen.
Waarschijnlijk toen hij het geld binnen had, heeft hij zijn whatsapp nummer verwijderd en de telefoon staat uit nu..
Kan iemand voor mij kijken of hij nog online is gekomen. [
en hoor graag of er nog meer mogelijkheden zouden zijn wou ik zou kunnen doen
Dom maar ja,
groetjes
[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 09-06-2016 20:55 ]