"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 13-12-2017 13:17)
Okay, het heeft even geduurd, maar het is opgelost. Het probleem bleek dat het Windows Network and Sharing center de WiFi verbindingen beheerde en de Intel Wireless Pro utility actief was. Beide met hun eigen instellingen voor het netwerk. Beide waren bezig met een "pissing contest" en drukte elkaar weg.
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Alle reacties
Wat noem je locaties? zelfde huis maar verschillende kamers(en dus hetzelfde netwerk), of twee verschillende gebouwen (en dus netwerken)?
Bij het tweede:
Bij het tweede:
- Ben je zeker dat het passwoord correct is?
- Staat er een misschien een mac-adres filter op het netwerk dat alleen bepaalde toestellen toelaat?
In een huis, zowel bij het modem als een Wi-Fi repeater slechte verbinding. Dus wel verbinding, maar veel drops. In ieder willekeurige andere locatie, huis / school is er geen probleem.
Zou best kunnen dat de zender van het apparaat stuk is, heb ik ook eens gehad, kon wel netwerken zien, maar niet mee verbinden
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Maar hij maakt wel verbinding en haalt urls op, maar dan valt de verbinding ineens weg
Okay, het heeft even geduurd, maar het is opgelost. Het probleem bleek dat het Windows Network and Sharing center de WiFi verbindingen beheerde en de Intel Wireless Pro utility actief was. Beide met hun eigen instellingen voor het netwerk. Beide waren bezig met een "pissing contest" en drukte elkaar weg.
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een Lenovo en precies het zelfde probleem. Hoe had jij dit opgelost? Met dat windows network en sharing center?
Alvast bedankt
Ik heb een Lenovo en precies het zelfde probleem. Hoe had jij dit opgelost? Met dat windows network en sharing center?
Alvast bedankt
Ik heb de Intel Wireless Utility uitgeschakeld, zodat Windows volledig beheer heeft op de WiFi kaart.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:04:
Hoi,
Alvast bedankt
Pagina: 1