Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3lle
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-07-2023
Hallo!

Ik heb een korte vraag. Ik ben aan het kijken naar een Phantom 3 standard om mijn middeleeuwse phantom 1 te vervangen, en ben natuurlijk opzoek gegaan naar de laagste prijs :P . Ik ben bij deze site terecht gekomen: http://www.9digital.nl/ Hij kost daar 447.99, En vergeleken met de 600 in nederland is dat toch wel een dealtje. Ik ben zelf niet zo'n fan van spul uit het buitenland, ivm met garantie en invoerkosten. Maar hier gaat de garantie via DJI duitsland, én zeggen ze dat overige kosten worden betaald door 9digital.

Is dit betrouwbaar? reviews kan ik niet echt vinden, maar die ik wel kan vinden zijn positief.

(Sorry als dit fout geplaatst is. O-) )

Beste antwoord (via J3lle op 09-06-2016 15:51)

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:59

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik denk dat dit best veel zegt :)

Ons adres :

ChatandVision (HK) Limited, Flat/RM 12, 25/F Langham Place Office Tower 8 Argyle Street, Kowloon, Hong Kong
Chatandvision (UK) Limited, Dalton House, 60 Windsor Avenue, London, SW19 2RR
ChatandVision Limited (BVI), Portcullis TrustNet Chambers, P.O.Box 3444, Road Town, Tortola, British Virgin Islands

HANDTEKENING!!!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:59

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik denk dat dit best veel zegt :)

Ons adres :

ChatandVision (HK) Limited, Flat/RM 12, 25/F Langham Place Office Tower 8 Argyle Street, Kowloon, Hong Kong
ChatandVision Limited (BVI), Portcullis TrustNet Chambers, P.O.Box 3444, Road Town, Tortola, British Virgin Islands

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Naast dat het onbetrouwbaar is op meerdere punten, betaal je alsnog iets minder dan € 600,- aangezien er bij de douane belasting en douanekosten in rekening worden gebracht.

Dat er sowieso geen bellen gingen rinkelen bij deze webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:34

FeaR

In GoT we trust

CEA > FVH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik zou dat geld niet gaan besteden op zo een website (ook gezien het adres)..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J3lle
Bedankt voor jullie antwoorden. Zegt mij genoeg. Ik bestel hem gewoon in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Kamera Express had hem op de Foto Fair voor 499 staan

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Op de site staat betaal met vertrouwen met een aantal betaalopties. Als je eenmaal wilt betalen kan je alleen met creditcard betalen. Pagina zit ook vol met spelfouten :+

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik kwam bij ze uit via reclame in google, ik was op zoek naar een bepaald product en het leek een mooie aanbieding.

Het kwartje viel bij mij pas nadat ik al had besteld |:( en dacht: mooie prijzen :9~ waarom staan ze nog niet in de tweakers pricewatch, laat ik eens contact opnemen en ze hiervan op de hoogte brengen.

Ach ja we zien wel. Betaald met credit card dus verzekerd. En gekocht op een .nl domein naam dus qua consumentenrecht sta ik denk ik ook wel sterk. En het lijkt me dat ze vanaf UK shippen en niet vanuit HK gezien de levertijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
B3U5 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:29:
En gekocht op een .nl domein naam dus qua consumentenrecht sta ik denk ik ook wel sterk.
Een Nederlands domeinnaam geeft geen enkele garantie op rechten. Hoe dacht je recht te halen bij een bedrijf dat niet in Europa staat geregistreerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B3U5
Dimens schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:51:
[...]

Een Nederlands domeinnaam geeft geen enkele garantie op rechten. Hoe dacht je recht te halen bij een bedrijf dat niet in Europa staat geregistreerd?
Omdat het een vestiging in Engeland heeft.

En het is niet alleen een domein naam, ze hebben ook hun site in het Nederlands (toegegeven van het groene boekje hebben ze nog niet gehoord). Daarmee voldoe je denk ik wel aan het criteria dat je je op de nederlandse markt richt en niet zomaar een buitenlandse webshop bent. En dan nog: https://webwinkelrecht.nl...derlandse-rechter-slepen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
B3U5 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:47:
[...]

Omdat het een vestiging in Engeland heeft.
Op je website zetten dat je een vestiging hebt, wil nog niet zeggen dat die er ook daadwerkelijk is. 9digital.nl is inderdaad wel gelinkt met ChatandVision, maar andersom is hier niets van terug te vinden. Zo kan ik ook stellen dat mijn webwinkel onderdeel is van de Media Markt. Dat wil echter niet zeggen dat dit waar is. Dat het domein niet geregistreerd staat op naam van ChatandVision maar op een of andere proxy, zou al bellen moeten laten rinkelen.

Maar mocht het dan toch onderdeel zijn van ChatandVision: https://www.trustpilot.com/review/chatandvision.com
http://www.companieshousedata.co.uk/a/4954
En het is niet alleen een domein naam, ze hebben ook hun site in het Nederlands (toegegeven van het groene boekje hebben ze nog niet gehoord). Daarmee voldoe je denk ik wel aan het criteria dat je je op de nederlandse markt richt en niet zomaar een buitenlandse webshop bent.
Een Nederlands domeinnaam en de Nederlandse taal voeren, maakt nog niet dat het een legitiem bedrijf is. Dat kan namelijk iedereen. Qua recht heb je hier dus helemaal niks aan.
Wie dacht je dan voor de rechter te slepen? ChatandVision? Het moet nog maar blijken dat 9digital.nl onderdeel is van ChatandVision. Ik zie daar geen bewijs voor behalve dat 9digital.nl zegt dat het zo is. Gedeponeerde papieren en domeinregistratie zeggen van niet. Wat staat er op de afschrijving van de credit card?

Om overigens nog maar te zwijgen over de kosten die het met zich meebrengt en niet in verhouding staan met de kosten van het product.

Maar goed, het kan natuurlijk ook zijn dat je wel je bestelde artikel ontvangt, hier niets mis mee is en je er jaren plezier van hebt. Weet alleen wel waar je aan begint inclusief de bijkomende kosten van de douane waardoor het artikel helemaal niet meer zo goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjaik
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 27-02-2021
Hallo.

Hoe is dit afgelopen? ik zit met dezelfde situatie, over een drone!

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjaik
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3U5
Hoi

Het is nog niet afgelopen :+
tldr versie: Bestelling onderweg. Verwacht geen next day delivery en perfect Nederlands.

Ik heb 2 tablets besteld. Waarvan een voor mezelf en de ander voor een familielid. Na wat gedoe met mijn creditcard (corporate vpn stond aan die in UK uitmonde) heb ik ze los van elkaar vlak na elkaar besteld. Ik kreeg een mailtje in het Nederlands. Of het wellicht een foutje was dat er twee waren besteld.

Wel zo attent en scherp van ze. Na een reactie van mijn kant zo kreeg ik een netjes een reactie dat ze de bevestiging had gegeven om de order vrij te geven.

Gisteren kreeg ik een dispatch mail dat mijn order (1) is verstuurd. Hier zat een factuur bij die voor support verwijst naar buholoco.es, zo te zien de spaanse variant van 9digital.nl.
Op de factuur stond maar een van de twee tablets, als ik inlog zie ik een order met hetzelfde nummer met een bedrag dat overeenkomt voor beide tablets. Maar de invoice downloaden lukt niet.
Ik vermoed dat ze samen shippen.

Site en mails staan nog wel de nodige fouten in, als je het mij vraagt is het gewoon door een online vertaler gehaald: "
Ik heb uw bevestiging doorgegeven aan onze agenten voor hen om de bestelling vrij te geven.
Dank je.", "Graag willen wij u op de hoogte brengen dat bestellingen met een waarde lager dan € 100,00, aangetekend verzonden worden. Levertijd kunnen tot 14 werkdagen duren. "

Ach ja als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt, moet je niet zeuren dat je front row seats krijgt maar dan wel op een klapstoeltje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B3U5
Dimens schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:51:
[...]
Op je website zetten dat je een vestiging hebt, wil nog niet zeggen dat die er ook daadwerkelijk is.
[...]
Een Nederlands domeinnaam en de Nederlandse taal voeren, maakt nog niet dat het een legitiem bedrijf is. Dat kan namelijk iedereen. Qua recht heb je hier dus helemaal niks aan.
[...]

Wie dacht je dan voor de rechter te slepen? ChatandVision? Het moet nog maar blijken dat 9digital.nl onderdeel is van ChatandVision.
Geen speld tussen te krijgen :F
Dimens schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:51:
Maar goed, het kan natuurlijk ook zijn dat je wel je bestelde artikel ontvangt, hier niets mis mee is en je er jaren plezier van hebt. Weet alleen wel waar je aan begint inclusief de bijkomende kosten van de douane waardoor het artikel helemaal niet meer zo goedkoop is.
Bijkomende kosten douane: ze stellen een all in prijs.
Juridische kosten: rechtsbijstandverzekering
Niet leveren: verzekering via credit card. Hoop ik dan..

Twijfelachtig is het zeker. Gerust ben ik er ook niet helemaal van. Maar ik hoop op een goede uitkomst met 10% besparing 8) .

En als die Media Markt medewerker in Deventer niet zo'n <willekeurige verwensing> was hadden zij die 1000 euro aan omzet gehad, plus toekomstige omzet die ze hierdoor mislopen <vooruit nog een verwensing> |:( . Prijs op het kaartje in de winkel klopt niet en het item dat in het schap had daar niet mogen liggen dus krijg je niet mee. We kunnen wel bestellen maar dan tegen een hogere prijs dan geadverteerd en getoond in de winkel.
En de klantenservicebalie? Die 'kunnen' je klacht niet aannemen, dat moet je maar online doen...
Dus voor service hoef je ook niet bij je lokale dozenschuiver te zijn waar je nog fysiek heen kunt gaan om verhaal te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjaik
Oké bedankt voor reactie. Ben beniewd hoe het met bestelde drone afloopt. Ik heb na lang twijfelen toch niet m'n phantom 4 bij hun besteld. Via andere sites zoveel negatieve recensies gelezen. Niet zozeer over 9digital, maar over het moederbedrijf waar betaling heen gaat... zou erg fijn zijn als het toch een prima site is, want ze zijn erg goedkoop.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjaik
Laat je weten hoe het afloopt, B3U5?

[ Voor 8% gewijzigd door markjaik op 25-06-2016 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dag,

Heeft u inmiddels uw bestelling al binnen?

Alvast bedaknkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajapie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-06 21:45
Is alles goed gegaan met deze bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:09
1x vragen lijkt mij wel genoeg. Dit is onnodig topic omhoog kicken, of waarschijnlijk eerder een veredelde bookmark

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B3U5
Afgelopen week is de eerste van de twee tablets binnengekomen. De andere moet ik denk ik even achteraan.
Ik had een dispatch mail gehad, waarbij werd aangegeven dat ik een track en trace mail zou krijgen. Ik heb mijn spambox er niet op nagekeken maar ik kreeg wel een track en trace dat hij bezorgd was. Dat kwam vanuit Frankrijk. Aan de stickers te zien was het een Japanse uitvoering. Er kwam wel netjes een wereldstekker bij. Een oud verloopje op de adapter doet ook wonderen.

Tablet is verder prima, je kan gewoon landkeuze doen etc.

Ik laat weten hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_Loosbroek
  • Laatst online: 14-08 13:22
Ik heb op deze site op 15 6 de DJI Phantom 3 Standard besteld. Ik heb ook een mail gekregen dat deze aangetekend verstuurd ging worden en dit tot 14 dagen kan duren. Dus ik hou nog de goede hoop dat deze drone zal arriveren. Ik hou jullie ervan op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via 9digital een canon lens gekocht en zojuist ontvangen. Heb op 21 juni de bestelling gedaan en netjes binnen 14 dagen ontvangen. Goed, vielig en netjes verpakt.
Dus voor mij is het betrouwbaar gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_Loosbroek
  • Laatst online: 14-08 13:22
Ik heb de drone net binnen gekregen en het ziet er allemaal netjes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3U5
Ik heb zonder te bellen inmiddels een mail dat het andere pakketje ook onderweg is. Duurt allemaal wat lang maar verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3U5
https://tweakers.net/shopreview/9803/9digital/
Ik heb de webshop aangemeld, dus je kunt je ervaringen ook daar kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:27
Ik heb ook een bestelling bij 9digital gedaan omdat dat de iPhone se slechts 432,- kost.
Betaald dmv een creditcard dus verzekerd lijkt mij.
Ik ben benieuwd of deze dan ook gaat aankomen binnen de 2 weken.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een drone bij hun bestellen en vroeg mij af hoe het met de invoerrechten zat bij jullie orders. Worden de producten uit een EU land opgestuurd? Alvast bedant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJayW18
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-04 06:23
Ik heb de Phantom 3 standard besteld daar en netjes ontvangen. Geen bijkomende kosten en gewoon binnen beloofde tijd.

Op de reviews zag ik dat 1 user kosten heeft moeten betalen. Heb ik nou geluk of heeft hij pech? Hoor graag van de andere kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Nou ze nemen wel de tijd, 30-6 besteld maar op de site staat nu pas : Your order is in queue for disbatch
dus die 3 tot 5 werkdagen gaat al niet meer lukken. hopelijk dat de 5 tot 8 verzendtijd alsnog wat gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJayW18
Als het goed is krijg je een e-mail dat het 13 werkdagen duurt.
Zelf heb ik geen moeite ermee als ik zoveel kan besparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Na 2 mailtjes waar mijn product blijf de volgende melding:

Allocated
Stock has been allocated and will ship within 1-4 days time.

eindelijk een mailtje terug waarin word gezegd dat het deze week verstuurd word.
Met een beetje geluk krijg ik deze volgende week binnen.
Al met al gaat het gewoon 3 weken of langer duren, en dat vind ik erg slecht voor wat voor online shop dan ook.
ik bespaar 57,- euro maar dat is het me inmiddels al niet meer waard.
Ik zal dan ook nooit meer iets daar bestellen hoe goedkoop het ook mag wezen, en hopelijk is het product wel in orde bij aankomst.
Dus wat mij betreft... niet doen, betaal liever iets meer bij een goede online shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als eigenaar van een webshop wil ik iedereen hier toch vriendelijk, doch dringend, verzoeken de fabrikant in eerste instantie op de hoogte te brengen van je aankoop, met daarbij vermelding van je serienummer e/o IMEI nummer (ingeval van GSM antenne). Wanneer je product NIET uit Europa komt hoeven / kunnen de fabrikanten geen kosteloze service (te) verlenen. Soms moet je in zo'n geval zelfs je product terugsturen naar het land van herkomst en bij retour opnieuw invoerrechten betalen. Dan is goedkoop ineens duurkoop.

Besteed liever een paar tientjes meer bij de lokale (NL / BE) webshop; scheelt een heleboel gezeur mocht je met een RMA komen te zitten.

Tip mijnerzijds: als de verpakking niet meer de ORIGINELE seal heeft op de verpakking moet je hem niet accepteren. Zeker bij drones, tablets en telefoons. De stickers van de fabrikant die de 'seal' moeten voorstellen zijn gewoon te koop en dan kan het zomaar zijn dat je een toestel koopt met vloeistofschade of iets anders (andere specs dan daadwerkelijk opgegeven door fabrikant). Ik heb hier alles al voorbij zien komen.

PS: verwacht ook geen gratis 'service' van een winkel als je het ingevoerde product aanbiedt voor reparatie. Deze moeten het toestel ook opsturen en wellicht berekenen ze enkele kosten door omdat ze de verkoop niet hebben gedaan. Als je verstandig bent laat je je bij alles vooraf goed inlichten met prijsopgaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
inmiddels heb ik mijn iPhone SE binnen gekregen en zoals het er nu naar uit ziet is alles in goede staat, incl een extra meegeleverde universele adapter voor het lichtnet.
De boel was netjes verpakt.
Ik moet zeggen dat de lange wachttijd is in mijn geval te lang bijna 3 weken.
De webshop is zeker betrouwbaar maar zeker alleen met creditcard betalen zodat je aankoop verzekerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafiek
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-10-2023
Hoe zit het met de invoerkosten, wordt deze betaald door 9digital?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJayW18
rafiek schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:53:
Hoe zit het met de invoerkosten, wordt deze betaald door 9digital?
Ja, wordt door hun betaald. Staat ook op hun website.
http://www.9digital.nl/display/view/shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen ik wil een phantom 3 advanced kopen en bij 9digital is hij echt goedkoop is het wel betrouwbaar of beter voor 100 meer in nl kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
ik zou zeggen lees even terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Heb deze vandaag besteld via eglobalcentral.nl, zelfde soort shop. Ze hebben een kortingscode van 20 eur. Komt dan op 409 eur. Heel verschil met de NL shops dus. Heb al ooit een telefoon daar besteld en lees alleen goede ervaringen. Denk dat ze inderdaad via een EU warehouse shippen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-08 07:47
Heb zonder na te denken bij de goedkoopste shop (9digital, maar inmiddels is 'ie alweer duurder) een nexus 5x 32gb (zwart) besteld, 3 weken geleden (17 juli). Product zou binnen 3-5 werkdagen verstuurd worden en levertijd zou 5-8 werkdagen zijn.

Nog niets ontvangen en product lijkt nog niet eens onderweg te zijn (geen track en trace o.i.d.).
Na een emailwisseling met mijn klachten heb ik er een usbstick (t.w.v. 6 euro bij gekregen).. Nou, nou.

Het is mij de 40 euro korting inmiddels al niet meer waard. (tweakers pricewatch stond op 285 euro destijds, en hier was 'ie 245 euro) Stom dat ik niet even onderzoek had gedaan naar reviews over deze webshop, want dan had ik 'm waarschijnlijk niet besteld hier. Site was Nederlands en zag er vertrouwelijk uit dus ik dacht, dat zit wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 18:02

SvR

projectmanager extraordinaire

FaceDown schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 20:20:
Heb deze vandaag besteld via eglobalcentral.nl, zelfde soort shop. Ze hebben een kortingscode van 20 eur. Komt dan op 409 eur. Heel verschil met de NL shops dus. Heb al ooit een telefoon daar besteld en lees alleen goede ervaringen. Denk dat ze inderdaad via een EU warehouse shippen.
waar kan ik deze code vinden, weet je dat? Zit er ook over te denken daar te bestellen maar zie alleen een 10,- code voor aanmelden op de nieuwsbrief. Twijfel nog wel wat over de betrouwbaarheid en garantie e.d. maar de prijzen zijn oke.

thx. Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

SvR schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

waar kan ik deze code vinden, weet je dat? Zit er ook over te denken daar te bestellen maar zie alleen een 10,- code voor aanmelden op de nieuwsbrief. Twijfel nog wel wat over de betrouwbaarheid en garantie e.d. maar de prijzen zijn oke.

thx. Stefan
Code is DJI20. Zie onder 'voucher' op de website. Heb 'm zelf nog niet binnen wel de tracking code ontvangen dus hopelijk komende week. Maar ja dan wel 200 euro goedkoper dan bij meeste NL shops. Garantie maak ik me niet druk om. Ook 'Nederlandse' modellen zullen naar de fabriek gestuurd moeten worden in Azie. Bovendien zijn de Phantoms erg betrouwbaar.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon.NL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-02 14:58
hallo allemaal,

ik heb op 26-07 bij 9 digital een DJI Phantom 4 met twee extra accu's en Phantom Manfrotto Backpack besteld.
tot heden nog geen levering gehad zelfs naar verschillende mailtjes kreeg ik elke keer weer een smoesje lijkt het.
baal natuurlijk heel erg dat ik geen onderzoek heb gedaan naar ze wat ik eigenlijk altijd wel doe.
maar omdat er NL achter hun site stond heb ik vergeten verder te kijken 8)7 .
ik hoop dat ze wel gaan leveren maar het vertrouwen is er niet meer.

KOOP DUS NIET BIJ DEZE SITE !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielie68
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-08 07:27
Ramon.nl heb je de drone nog binnen gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik heb die van mij gisteren ontvangen van eglobalcentral.nl. 11 dagen vanaf bestelling incl 2 weekends. Niets bij hoeven betalen. Vette drone voor super prijs!

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon.NL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-02 14:58
nee wielie ben erg boos op me zelf en voel me erg belazerd.
heb net weer een boze mail gestuurd hoop nog wel dat de drone komt maar wordt wel moeilijk

• J3lle
oef, dit topic is zonder dat ik wist een eigen leven gaan leiden. Nooit zoveel reacties verwacht.
Ramon.NL schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:24:
nee wielie ben erg boos op me zelf en voel me erg belazerd.
heb net weer een boze mail gestuurd hoop nog wel dat de drone komt maar wordt wel moeilijk
In de tussentijd al wat verder, heb je misschien een update? ben wel nieuwsgierig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9Digital oplichters!

Let op alsjeblieft! 9Digital levert niet: en maakt na annulering geen geld over. Er is zogenaamd iets mis gegaan op de financiële afdeling. Dit moet gestorneerd worden via de bank, maar ik heb met iDeal betaald dus dat is niet mogelijk.

De site is nep, de keurmerken zijn nep en het ING bankrekening is bekend op internet als een oplichtersrekening. Let alsjeblieft op!

Dit wilt niemand meemaken
Pagina: 1