Outlook 2010 email verspreiding naar mappen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Vraagje over outlook 2010, is het mogelijk om binnenkomende emails van een bepaalde server automatisch in een bepaalde map te ontvangen?

voorbeeld:. ik ontvang emails van diverse personen binnen de gemeente, bv. met (naam)@gemeente.nl .
Is er een manier om alle emails met die extensie @gemeente.nl in een aparte map te ontvangen in plaats van tussen de rest van mijn mails?
Zo ja, kan iemand dat aan mij uitleggen of misschien ergens naar linken waar ik dit kan vinden.

Met groet :)

Beste antwoord (via Verwijderd op 09-06-2016 14:29)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT. Ja, via berichtregels. Zie ook bijvoorbeeld [google=outlook automatically move emails to specific folder]. Ik neem aan dat je daarmee er wel komt. Het zou overigens goed zijn om dergelijke zoekacties vooraf te doen - waar op internet Engels zoeken vaak beter gaat dan NL ;)

Edit: qua inhoud ben ik ondertussen spuit11 :D Zie dan nog wel mijn overige tips.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 09-06-2016 14:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dat soort zaken regel je héél simpel met "regels"!! Klikkerdeklik

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:21

Croga

The Unreasonable Man

Dat heet "rules" in Outlook. Zie:
https://support.office.co...79-4f6a-95c0-04b922a2ff13

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT. Ja, via berichtregels. Zie ook bijvoorbeeld [google=outlook automatically move emails to specific folder]. Ik neem aan dat je daarmee er wel komt. Het zou overigens goed zijn om dergelijke zoekacties vooraf te doen - waar op internet Engels zoeken vaak beter gaat dan NL ;)

Edit: qua inhoud ben ik ondertussen spuit11 :D Zie dan nog wel mijn overige tips.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 09-06-2016 14:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol, dat was snel :p Ik ben redelijk bekent met de rest van windows, maar nooit verdiept in outlook.
Dank allen voor de snelle reacties. :D