Ik gebruik tot tevredenheid een draadloze Steelseries Sensei Wireless basestation + muis.
Soms krijg ik een melding dat er een firmware update (niet de driver s/w update) is, en dan voer ik die braaf uit. Maar vaak 'failed' die, en dan geeft de FAQ/support bij SteelSeries aan dat je de f/w update ff opnieuw moet runnen.
Alleen HOE?!?
Want ze refereren wel aan het feit dat er een firmware update tool zou moeten zijn.
http://faq.steelseries.co...de%3B+how+can+I+fix+it%3F
maar ik kan 'm niet vinden.
Noch bij de lokaal geïnstalleerde software drivers (SteelSeries Engine 3 3.8.0), noch op hun website vind ik de genoemde f/w update tool...
Misschien kijk ik er overheen, maar ik zie het niet...
Er is wel lokaal een hele directory aanwezig met allerlei .bin files onder:
C:\Program Files\SteelSeries\SteelSeries Engine 3\firmware\
Maar ik zie nergens een tooltje (.exe oid) om die firmware er in te krijgen. Ook zie ik nergens een optie in het Steelseries Engine 3 scherm om iets met firmware te kunnen doen. Kan alleen het versienummer opvragen...
Sensei Wireless
Firmware Version: 1.25.0.0
Iemand?
Heb ze al eens een tweet gestuurd, maar daar krijg ik geen zinnige reactie op.
Soms krijg ik een melding dat er een firmware update (niet de driver s/w update) is, en dan voer ik die braaf uit. Maar vaak 'failed' die, en dan geeft de FAQ/support bij SteelSeries aan dat je de f/w update ff opnieuw moet runnen.
Alleen HOE?!?
Want ze refereren wel aan het feit dat er een firmware update tool zou moeten zijn.
http://faq.steelseries.co...de%3B+how+can+I+fix+it%3F
maar ik kan 'm niet vinden.
Noch bij de lokaal geïnstalleerde software drivers (SteelSeries Engine 3 3.8.0), noch op hun website vind ik de genoemde f/w update tool...
Misschien kijk ik er overheen, maar ik zie het niet...
Er is wel lokaal een hele directory aanwezig met allerlei .bin files onder:
C:\Program Files\SteelSeries\SteelSeries Engine 3\firmware\
Maar ik zie nergens een tooltje (.exe oid) om die firmware er in te krijgen. Ook zie ik nergens een optie in het Steelseries Engine 3 scherm om iets met firmware te kunnen doen. Kan alleen het versienummer opvragen...
Sensei Wireless
Firmware Version: 1.25.0.0
Iemand?
Heb ze al eens een tweet gestuurd, maar daar krijg ik geen zinnige reactie op.