Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2de systeempje voor op de bank en kleine zaken

Pagina: 1
Acties:

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:46
Wat ga je met je laptop doen?

Internetten, contact maken met mijn synology server, kleine programmaatjes draaien, kortom huistuin en keuken gebruik.
Windowns 10, ga er niet mee gamen en geen fotobewerking.

[b]Wat is je budget?[/b
Max 500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja

Kwam zelf uit bij deze:
pricewatch: Peaq PNB C1014-I1NL

Spreekt me wel aan omdat hij mooi klein is, een ssd schijf maar toch genoeg opslag heeft d,m.v. een 2de harde schijf. Alleen over de 2 gb werkgeheugen heb ik twijvels. Wat vinden jullie?

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Afhankelijk van wat je wil doen kan 2GB krap zijn. Als wil browsen met een paar tabs open dan zal je snel krijgen dat de harde schijf bij zal moeten springen.

Anders deze HP? pricewatch: HP 15-ac183nd

Deze heeft 4GB en een 128GB SSD.

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:19
Is een iPad niets?

• joppe113
Nee, wil ook wAt programma,s draaien zoals spotnet enzo

• joppe113
CMD-Snake schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:26:
Afhankelijk van wat je wil doen kan 2GB krap zijn. Als wil browsen met een paar tabs open dan zal je snel krijgen dat de harde schijf bij zal moeten springen.

Anders deze HP? pricewatch: HP 15-ac183nd

Deze heeft 4GB en een 128GB SSD.
Klopt, goeie optie alleen jammer genoeg geen revieuws.

• RagaBaSH
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 13:20

RagaBaSH

Huttenbouwer

Heb net zelf deze (pricewatch: Asus EeeBook R209HA-FD0013TS) gekocht voor minder dan 200 (bol.com plaza).
Geen super specs, wel ca. 10 uur accu. Start binnen 5 seconden op in windows 10, heeft een jaar office 365 gratis en is snel genoeg voor licht browsen. In mijn ervaring handiger in gebruik dan een ipad air 1.

Hij draait in principe alles wat nodig is en kan HD content zonder problemen aan. Je moet wel genoegen nemen met een lage resolutie en noodzaak voor een SDkaart voor echte opslag (heb er een 64gb microsd in gestopt).

Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.

Pagina: 1