Toon posts:

Half-Life & CS ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister Half-Life Blueshift gekocht en nu wil ik de addon Counterstrike van internet downloaden en instaleren.
Ik heb de Cs 1.1 Full Version gedownd, van 87 MB.
Maarrrrrr ik heb het geinstaleerd en nu krijg ik een snelkoppeling op mn desktop naar Counterstrike, als ik erop klik dan zie ik een zaklampje die zoekt..
Het werkt dus niet! Is die addon niet geschikt voor BlueShift en heeft die vent me van de winkel genaaid of doe ik iets verkeerd? :?

Mvg, Jeroen

Verwijderd

Blue shift is standalone en werkt dus niet met Counter-strike.

Als je counter-strike wil spelen moet je Half-life Generations kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm heeft die vent me dus mooi genaaid grrrrrr :( ik vroeg nog kan ik hier de addon van CS bij doen :r

Maar goed waar kan ik dat pakketje kopen en hoeveel kost dat?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Rond de 50 gulden ongeveer heb je wel alles. HL CS TF en OS.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig nog een winkel in Rotterdam waar ik dit pakketje kan kopen, want bij correct hebben ze um niet alleen BlueShift.

Verwijderd

Media Markt moet ze wel hebben

Verwijderd

Topicstarter
Ok Bedankt Allemaal

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Free Record Shop heeft hem ook nog.
En ja FRS is :r maar ik kon hem nergen anders vinden

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Media markt heeft hem zeker , ik zag hem daar gisteren nog liggen.

Verwijderd

Yep ik ook vandaag nog maar welvoor 79 gulden geloof ik . Ik heb hum zelf al eerder gekocht en heb het geld al dik terug verdiend.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 19:18 schreef kroot het volgende:
Yep ik ook vandaag nog maar welvoor 79 gulden geloof ik . Ik heb hum zelf al eerder gekocht en heb het geld al dik terug verdiend.
:? :?

leg uit

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Gewoon die 2de key van HL:Generations verkopen voor 25 piek, er zitten nl. twee keys bij :P

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hmmmm ik heb em toch echt voor 54,95 gekocht hoor :D :P :D :P :D :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 21:52 schreef YakuzA het volgende:
Hmmmm ik heb em toch echt voor 54,95 gekocht hoor :D :P :D :P :D :P
ja inderdaad echt dik terug verdiend man ! ;)

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:52
Counterstrike is volgens mij nog steeds de meest gespeelde game/mod op internet.
Zeker weten de moeite waard...

Verwijderd

Topicstarter
/me heeft Generation bij Free Record Shop gezien voor F59.95

Ik gaat hem nu halen krijg er ook een gratis t-shirt bij!! :P :+

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ben ondertussen naar Free Record Shop geweest en ben de trotse eigenaar van Half-Life Generation.
Ik heb nu Half-Life (CD1) en CounterStrike (CD2) geinstaleerd. nu wil ik CounterStrike Online gaan spelen en gaat hij lopen zeiken dat het spel upgedated moet worden :? :? en hij meld er niet bij WAAR ik die updated kan vinden?
Wie kan mij helpen?

Alvast Bedankt!

Edit: Ik heb ondertussen wat gevonden :z :z

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 26 juni 2001 14:11 schreef ViSuaL het volgende:
Nou ik ben ondertussen naar Free Record Shop geweest en ben de trotse eigenaar van Half-Life Generation.
Ik heb nu Half-Life (CD1) en CounterStrike (CD2) geinstaleerd. nu wil ik CounterStrike Online gaan spelen en gaat hij lopen zeiken dat het spel upgedated moet worden :? :? en hij meld er niet bij WAAR ik die updated kan vinden?
Wie kan mij helpen?

Alvast Bedankt!

Edit: Ik heb ondertussen wat gevonden :z :z
Cd2 niet instaleren, alleen cd1, en dan de fullversion downloaden en die instaleren, maar werkt de fullversion niet met blueshift? Had dat namelijk wel verwacht eigenlijk.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 14:21 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Cd2 niet instaleren, alleen cd1, en dan de fullversion downloaden en die instaleren, maar werkt de fullversion niet met blueshift?
Nope, het is blijkbaar een standalone version :? .

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 26 juni 2001 14:25 schreef ViSuaL het volgende:

[..]

Nope, het is blijkbaar een standalone version :? .
De standalone doet het wel, maar dan moet je het path in gamespy veranderen, het is makkelijker om de fullversion te leechen, en te draaien, anders moet je de wapenspatch (voor de juiste namen) en de update draaien, in de standalone zitten niet alle levels.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1