Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
De maximale lengte van Ethernetkabels is 100m, maar van die retractable dingetjes gaan de 100m niet halen. Voor zover ik weet zijn die niet twisted e.d. Ethernet is echter wel een heel robuuste standaard, dus het zal waarschijnlijk wel werken. Of je verbinding 100% stabiel zal zijn kan ik niet zeggen. Probeer het
Android developer & dürüm-liefhebber
Je kunt tot 100 meter gaan zonder versterker, maar dat is uitgaande van 1 kabel (dus zonder de weerstand van koppelstukjes). Maar 3 achter elkaar zou op zich nog steeds moeten lukken lijkt me.
Ja precies. Die 100m is voor 1 kabel maar bedankt voor jullie input
Als de kwaliteit van de gebruikte retractable UTP in orde is kun je moeiteloos 3 van die dingen aan elkaar knopen middels koppelblokjes. Netjes is anders, maar het zal zeker functioneren.
Feitelijk heb je 2 koppelpunten bij het gebruik van 3 retractable UTP kabels. Ditzelfde heb je ook bij het gebruik van patchpanelen en patchpunten:
Feitelijk heb je 2 koppelpunten bij het gebruik van 3 retractable UTP kabels. Ditzelfde heb je ook bij het gebruik van patchpanelen en patchpunten:
code:
1
| Patchkabel naar switch --koppelpunt1--- solid installatiekabel --koppelpunt2-- patchkabel naar host |
[ Voor 15% gewijzigd door MisteRMeesteR op 09-06-2016 10:18 ]
www.google.nl
is het niet handiger om 10meter halen en een simpele rol om ze op te doen ?
Maar 7.5 meter moet peanuts zijn. IK gebruik ze af en toe om 2 kabels van 20M aan elkaar te koppelen, dat gaat ansich ook goed
Maar 7.5 meter moet peanuts zijn. IK gebruik ze af en toe om 2 kabels van 20M aan elkaar te koppelen, dat gaat ansich ook goed
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
<--- Lui. Liever retractable
. Ik gebruik het maar enkele keer en wil daarna gewoon netjes weghebben zonder al te veel moeite 
Dank voor jullie moeite. Ik ga het proberen.
Mag slotje op deze topic.
Dank voor jullie moeite. Ik ga het proberen.
Mag slotje op deze topic.
Pagina: 1