Vraag
Alle reacties
Geen idee wat een chiller is, maar iets dergelijks heb ik hier voor een desktop-pc liggen dat met behulp van hex-codes aangeeft wat het systeem aan het doen is. Als het systeem tijdens de POST ergens blijft hangen, kun je aan de hex-code zien waar.
Waarschijnlijk doet dit hetzelfde alleen geeft het gezien 't display meer info.
Waarschijnlijk doet dit hetzelfde alleen geeft het gezien 't display meer info.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Stom van mij om dat niet even uit te leggen, dat is een waterchiller in plaats van een radiator koel ik mijn water in dat apparaat.
Het leek mij al vreemd of het er iets mee te maken had maar ik denk van niet.
Het leek mij al vreemd of het er iets mee te maken had maar ik denk van niet.
Ah ok. Daar heeft http://www.dx.com/p/jtron...ent-debug-card-red-283277 niks mee te maken. Dit model heeft trouwens wel een misleidende naam, zo te zien is het een mini pci variant, oftewel voor (de wat oudere) laptops.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde