Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games en 3d modeling/renderen
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor, externe schij, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een goede cpu, en ik weet zeker een goede gpu, ik speel veel games, maar moet er ook op kunnen werken. Heb niet heel veel ruimte nodig, maar een 250 tot 500 ssd, de rest sla ik extern op
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, geen ledjes en lichtjes etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet mini itx zijn, en het liefst deze case. hij komt waarschijnlijk in de huiskamer, dus als hij ook nog stil is zou dat mooi zijn.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een systeem dat goed op elkaar aansluit, ik ben nog niet helemaal uit over de voeding (genoeg watt?), en de gpu. En als ik een moederbord kan vinden met "proper"onboard geluid zou dat mooi zijn, de huidige is misschien wat over de top voor mij, ik ben ook geen overklokker.
Oh en misschien dat jullie hier ervaring mee hebben, maar ik vraag me af of deze cpu nog wel nodig is, tegenwoordig kunnen de meeste 3d modeling software renderen op de cuda cores, misschien meer investeren in grafische kaar en besparen op cpu?
Ben benieuwd wat jullie vinden van deze setup, ik hoor graag jullie feedback.
Leon
Games en 3d modeling/renderen
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor, externe schij, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een goede cpu, en ik weet zeker een goede gpu, ik speel veel games, maar moet er ook op kunnen werken. Heb niet heel veel ruimte nodig, maar een 250 tot 500 ssd, de rest sla ik extern op
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, geen ledjes en lichtjes etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet mini itx zijn, en het liefst deze case. hij komt waarschijnlijk in de huiskamer, dus als hij ook nog stil is zou dat mooi zijn.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een systeem dat goed op elkaar aansluit, ik ben nog niet helemaal uit over de voeding (genoeg watt?), en de gpu. En als ik een moederbord kan vinden met "proper"onboard geluid zou dat mooi zijn, de huidige is misschien wat over de top voor mij, ik ben ook geen overklokker.
Oh en misschien dat jullie hier ervaring mee hebben, maar ik vraag me af of deze cpu nog wel nodig is, tegenwoordig kunnen de meeste 3d modeling software renderen op de cuda cores, misschien meer investeren in grafische kaar en besparen op cpu?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 344,90 | € 344,90 |
1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII IMPACT | € 229,80 | € 229,80 |
1 | Nvidia GeForce GTX 1070 | € 0,- | € 0,- |
1 | Silverstone RAVEN geen window | € 89,66 | € 89,66 |
1 | Noctua NH-L9i | € 39,40 | € 39,40 |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Corsair SF450 | € 83,95 | € 83,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 140,51 | € 140,51 |
1 | Samsung SM951 (NVMe) 256GB | € 121,50 | € 121,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.117,67 |
Ben benieuwd wat jullie vinden van deze setup, ik hoor graag jullie feedback.
Leon