Toon posts:

High end pc budget 1000,-

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Welke componenten vormen samen een goede gaming pc waar ik ook video editing op kan doen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Mijn voorkeur gaat naar een intel processor, SSD is a must en een stille behuizing. Design van de behuizing is verder niet boeiend als hij maar stil is en de bedrading makkelijk kan wegwerken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb zelf niet rondgekeken omdat ik computer onderdelen algemeen al zeker 2 jaar niet meer bijhoud dus ik ben niet volledig up to date met wat er allemaal rond speelt op de markt.

Mijn doelprijs is ongeveer €1000 het mag er wat boven of er net wat onder zitten.

Bedankt alvast _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Stel eens een PC samen zodat wij een idee krijgen waarnaar je na toe wilt gaan. Wij kunnen niet zo alles gaan voorschotelen. Je kan echt wel een PC samenstellen ook al hield je het niet bij voor 2 jaar. Een beetje ICT kennis en logisch na denken kom je al een heel eind. Daarna kunnen wij je tips/ideeën geven die goed passen bij jouw opstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:33
Topic staat sowieso verkeerd.
Desktop Aankoopadvies
moet daar.

En dan is er nog het beleid:
DAA beleid

Topic zal wel verplaatst worden door een mod, maar je zal toch echt je topic aan moeten passen/aanvullen.

Voor een eerste opzet van een systeem kan je altijd terugvallen op:
reviews: Desktop Best Buy Guide - mei 2016

[ Voor 28% gewijzigd door Arjant2 op 09-06-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Alles is inmiddels waar je topic wél thuishoort en wat we van je verwachten. Kan deze dicht.

Dit topic is gesloten.