Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

product voor review staat niet in de lijst

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:40
Mijn vraag
...

Ik moet voor een actie van asus een wifi extender gaan reviewen, maar nu kan ik nergens in de lijst deze extender vinden. Is het mogelijk om een review te schrijven van een product wat niet in de lijst voorkomt, of is dat niet mogelijk?

Het gaat om de Asus wifi extender PL-AC56.

Heb asus beloofd een review op Tweakers.net te plaatsen, maar kom tot nu toe niet verder omdat ik geen product kan linken aan de review :-(

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Beste antwoord (via Dirk op 09-06-2016 00:45)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/

Kan je zelf je product toevoegen en daarna beoordelen.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/

Kan je zelf je product toevoegen en daarna beoordelen.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Dirk
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
huntedjohan schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:51:
Mijn vraag
...

Ik moet voor een actie van asus een wifi extender gaan reviewen, [...]
Om wat voor actie gaat het eigenlijk? Als jij namelijk een gratis of goedkoop product krijgt in ruil voor een review, dan is de kans groot dat jij zo blij bent met je cadeau, dat je het product vanzelf (te) positief gaat beoordelen. Dergelijke reviews hoeven we dus eigenlijk niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:32
Dirk schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:19:
[...]

Om wat voor actie gaat het eigenlijk? Als jij namelijk een gratis of goedkoop product krijgt in ruil voor een review, dan is de kans groot dat jij zo blij bent met je cadeau, dat je het product vanzelf (te) positief gaat beoordelen. Dergelijke reviews hoeven we dus eigenlijk niet.
Dit doet tweakers zelf toch ook met bepaalde acties? Bijvoorbeeld deze. Wat maakt het verschil in review?

• huntedjohan
Dirk schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:19:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik dit wel een behoorlijke belachelijke opmerking. Tweakers krijgt zelf ook weet ik hoeveel hardware om te reviewen, en asus vraagt via Facebook zich aan te melden om hardware te testen en dan mag het ineens niet 8)7

dacht dat Tweakers blij was met reviews maar als het zo moet zoek ik wel een andere website uit.

en dat je blijkbaar niet eens een member die al aardig wat jaartjes actief is op Tweakers vertrouw op een eerlijke review geeft echt een goed gevoel. Daarnaast krijg ik het product niet eens want ik heb beloofd het na plaatsen van review weer terug te sturen.

Ga daarnaast zelf even als Tweakers te raden waarom er hier wel acties gehouden worden waarin hardware uitgeleend word aan members die er dan een review over mogen plaatsen.

Bedankt voor je medewerking. we kennen onze plaats weer

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
huntedjohan schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:33:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik dit wel een behoorlijke belachelijke opmerking. Tweakers krijgt zelf ook weet ik hoeveel hardware om te reviewen, en asus vraagt via Facebook zich aan te melden om hardware te testen en dan mag het ineens niet 8)7

dacht dat Tweakers blij was met reviews maar als het zo moet zoek ik wel een andere website uit.

en dat je blijkbaar niet eens een member die al aardig wat jaartjes actief is op Tweakers vertrouw op een eerlijke review geeft echt een goed gevoel. Daarnaast krijg ik het product niet eens want ik heb beloofd het na plaatsen van review weer terug te sturen.

Ga daarnaast zelf even als Tweakers te raden waarom er hier wel acties gehouden worden waarin hardware uitgeleend word aan members die er dan een review over mogen plaatsen.

Bedankt voor je medewerking. we kennen onze plaats weer
Natuurlijk is je review welkom. Ik check morgen even of het product toegevoegd kan worden voor je.

• huntedjohan
zeef schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:47:
[...]

Natuurlijk is je review welkom. Ik check morgen even of het product toegevoegd kan worden voor je.
ga er mee aan de slag, maar het verhaal van dirk geeft me weinig vertrouwen in een review die ik ooit nog goed kan maken. Als iedereen zich afvraagt of een positief punt nu komt omdat ik het meen, of omdat ik het doe omdat ik het mogelijk als kado kan krijgen is het voor mij natuurlijk onbegonnen werk om een sterke review te maken.

ga me er in ieder geval wel voor in zetten, want Tweakers is nog altijd de website waar ik zelf de meeste waarde aan hecht.

Daarnaast nogmaals, er is geen sprake van een kado of tegen prestatie voor de review. Ik mag het product tot 29 juni houden, daarna krijg ik bericht hoe en waar het product retour te zenden.

• Dirk

Dirk

DrNizeGuy schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:28:
[...]

Dit doet tweakers zelf toch ook met bepaalde acties? Bijvoorbeeld deze. Wat maakt het verschil in review?
Het verschil is dat Tweakers hier de volledige controle heeft, maar ik sta ook niet volledig achter dergelijke acties (waarbij de gebruikers van te voren weten dat ze de spullen mogen houden). Het belangrijkste echter is dat voorkomen wordt dat er reviews 'gekocht' worden: een product in ruil voor een positieve review, dat is iets wat bij externe acties erg moeilijk te controleren is... :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dirk op 09-06-2016 12:12 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• huntedjohan
Dirk schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:54:
[...]

Het verschil is dat Tweakers hier de volledige controle heeft, maar ik sta ook niet volledig achter dergelijke acties. Het belangrijkste echter is dat voorkomen wordt dat er reviews 'gekocht' worden: een product in ruil voor een positieve review, dat is iets wat bij externe acties erg moeilijk te controleren is... :)
en omdat het dus voor jou moeilijk te controleren is ga je maar voor de makkelijkste weg, en ga je iemand op deze manier ontmoedigen om een bijdrage aan Tweakers te leveren |:(

• Dirk

Dirk

Een eerlijke bijdrage aan Tweakers is altijd welkom, maar ik wil wel voorkomen dat een commerciële partij misbruik maakt van de goede reputatie van een Tweaker die al lang lid is door hem een bevooroordeelde review te laten schrijven. In zo'n geval wil ik dus graag weten wat de actie inhoudt. :)

• huntedjohan
kan de actie niet gelijk terug halen, is via Facebook gegaan, ging origineel om een repeater testen maar kreeg op het laatste moment toch deze extender te testen. het gaat me te ver maar zou bijna geneigd zijn om het email verkeer tussen asus en mij door te sturen om jou te bewijzen dat er geen beloning aan vast zit.

Daarnaast ik denk toch wel aardig eerlijk en onbevooroordeeld een review te kunnen schrijven, ook al zou ik het geteste product mogen houden na review, wat hier niet aan de orde is. Daarnaast kan ik je nu al vermelden dat ik al minimaal 1 negatief punt heb, terwijl ik nog maar 1 uur met de extender bezig ben geweest, en nog maar weinig heb kunnen testen.

ik zal me zeker niet laten misbruiken, en de review word geschreven met de wetenschap dat de extender de 29e weer retour gezonden moet worden aan asus, dus ik word er niet voor beloond, en doe dit dus puur omdat ik het leuk hoop te vinden om te testen en te reviewen.

asus Benelux op Facebook. post van 3 mei. weet niet hoe ik er een link van door moet sturen, maar daar zie je welke actie het is geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door huntedjohan op 08-06-2016 23:36 . Reden: actie gegevens bijgevoegd. ]

• Dirk

Dirk

Het is prima zo, jij gaat een eerlijke review schrijven. d:)b

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
huntedjohan schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:53:
[...]

ga er mee aan de slag, maar het verhaal van dirk geeft me weinig vertrouwen in een review die ik ooit nog goed kan maken. Als iedereen zich afvraagt of een positief punt nu komt omdat ik het meen, of omdat ik het doe omdat ik het mogelijk als kado kan krijgen is het voor mij natuurlijk onbegonnen werk om een sterke review te maken.

ga me er in ieder geval wel voor in zetten, want Tweakers is nog altijd de website waar ik zelf de meeste waarde aan hecht.

Daarnaast nogmaals, er is geen sprake van een kado of tegen prestatie voor de review. Ik mag het product tot 29 juni houden, daarna krijg ik bericht hoe en waar het product retour te zenden.
Tadaaa: pricewatch: Asus PL-AC56 Kit

Leef je uit. ;)
Pagina: 1