Wijziging User Review - Coelers Robinjoo1

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:46
Goedemiddag,

Ik heb zelf een beoordeling geplaatst bij Robin.
Deze mag verwijderd worden daar er geen daadwerkelijk object is verkocht/gekocht.
Wat er is gebeurd is het volgende;

Ik heb een een advertentie geplaatst met de vraag naar een GTX 970
Robin heeft mij gecontacteerd en gezegd dat ik de kaart kon kopen voor 220 euro.
Deze heb ik betaald en Robin heeft het geld ontvangen. Echter bleek dat het nooit de bedoeling was om mij een videokaart op te sturen. Na veel mail contact kwam er een smoes dat het geld op de rekening van een ex zou staan. Na wat harde woorden van mijn kant bleek echter dat dit niet waar was. En robin een geldprobleem heeft. Het geld heeft hij naar mij terug overgemaakt. Dit heb ik inmiddels ontvangen.

Als het aan mij ligt kan de beoordeling worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
ik ga akkoord nog bij dese excuses dat het zo gelopen is

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Na hoeveel jaar moet ik nog blijven waarschuwen? Reageer niet als je geen partij bent!

[ Voor 78% gewijzigd door Microkid op 09-06-2016 13:10 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beoordeling bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.