Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsBerendsen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:00
Beste lezers,

Op het moment loop ik vast tegen een probleem. Als ik een spel wil openen werkt deze niet. Als ik steam als administrator open doet hij het wel. Nu heb ik het steam.exe bestand zo ingesteld dat het altijd opent als administrator. Elke keer als ik steam wil open moet ik toestemming geven om het te openen. Dit is logisch dat het gebeurd, maar is er ook een mogelijkheid dat ik deze melding specifiek uit kan zetten voor steam. Ik weet dat men via Gebruikersaccountbeheer alle meldingen uit kan zetten, maar liever houd ik deze aan en zet ik alleen de melding van steam uit.
Graag hoor ik van een van jullie terug.
Alvast bedankt.

Groeten,
Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eheijnen
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Stukje leesvoer over deze materie:
https://technet.microsoft...c709691%28v=ws.10%29.aspx

Wie du mir, so ich dir.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Is dat niet enorme symptoombestrijding? Wat gaat er mis met het spel waardoor je Steam in admin modus moet draaien? Ik zou daar eerder achteraan gaan dan er zo omheen werken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Je streamt als admin (vanaf een andere computer thuis)? Dus geen van de spellen werken op je pc?
Dan zou ik eerder je aandacht daar op focussen ipv idd symptoonbestrijding ;)
Ik kan niet lezen...
Wat heb je al geprobeerd om de spellen alsnog gewoon te starten? Gamebestanden controlleren, eventueel opnieuw downloaden en kijken of er updates zijn, misschien driver problemen?

[ Voor 5% gewijzigd door RGAT op 08-06-2016 20:36 ]

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

RGAT schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:09:
Je streamt als admin (vanaf een andere computer thuis)? Dus geen van de spellen werken op je pc?
Dan zou ik eerder je aandacht daar op focussen ipv idd symptoonbestrijding ;)
Wat heb je al geprobeerd om de spellen alsnog gewoon te starten? Gamebestanden controlleren, eventueel opnieuw downloaden en kijken of er updates zijn, misschien driver problemen?
Wie heefft het over streamt? Hij gebruikt volgens mij Steam gewoon vanaf zijn eigen computer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:16:
[...]

Wie heefft het over streamt? Hij gebruikt volgens mij Steam gewoon vanaf zijn eigen computer.
Oeps, verkeerd gelezen, my bad.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:45:
Is dat niet enorme symptoombestrijding? Wat gaat er mis met het spel waardoor je Steam in admin modus moet draaien? Ik zou daar eerder achteraan gaan dan er zo omheen werken.
Dit inderdaad. Alles dat Steam lanceert heeft zo ook admin-rechten en vormt zo een behoorlijk risico. Dat moet je dus niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsBerendsen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:00
Bedankt voor de reacties. Ik zal het spel nog eens opnieuw proberen te installeren. Alle andere spellen doen het verder normaal.

Het gaat om GTA V, en eigenlijk vooral om de launcher. Normaal gesproken zal hij met socialclub moeten gaan laden en een aantal afbeeldingen moeten laten zien. Bij mij gebeurd er niks en blijft get scherm zwart. De steam overlay doet het wel gewoon en hij geeft verder alleen aan dat ik ingelogd ben op socialclub. Als ik bij taakbeheer kijk is de launcher eigenlijk niks aan het doen. Mogelijk helt het opnieuw installeren dus zal ik dat proberen
Pagina: 1