Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem met mijn lumia 625, als ik het spel wordfeud speel dan kan ik de letter die ik wil invoeren niet verder krijgen dan de 4de lijn van onderen, ook bij whatsapp heb ik soms moeite om tekst goed te typen doordat als ik letters in typ deze soms verspringen naar woorden.

Ik ben al bij de media markt geweest en die dachten dat het toeste gekalibreert moest worden, kan dat nergens vinden hoe dat moet. Ik ben anders mijn toestel 3 weken kwijt aan microsoft en weet niet of daar ook nog kosten aan verbonden zijn, volgens mij heb ik het toestel net voorbij de 2 jaar garantie grens, dus....

Iemand een idee hoe te kalibreren of wat de oplossing kan zijn van mijn probleem?

Beste antwoord (via rens-br op 19-06-2016 10:15)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:48:
Iemand een idee hoe te kalibreren of wat de oplossing kan zijn van mijn probleem?
Het lijkt erop alsof je touchscreen er langzaam mee aan het ophouden is, aangezien je dit probleem ervaart bij meerdere apps. Zou je eens met de app 'Hardware Tests' kunnen kijken of je touchscreen het nog wel helemaal doet.

Touchscreen handmatig kalibreren is volgens mij niet mogelijk, althans kan er niks over vinden.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:48:
Het lijkt erop alsof je touchscreen er langzaam mee aan het ophouden is, aangezien je dit probleem ervaart bij meerdere apps. Zou je eens met de app 'Hardware Tests' kunnen kijken of je touchscreen het nog wel helemaal doet.

Touchscreen handmatig kalibreren is volgens mij niet mogelijk, althans kan er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Je kan op de website van Microsoft via je IMEI controleren of je nog garantie hebt, als je dat nog heb gaat het je in elk geval geen geld kosten.

Klinkt alsof je Digitizer dood aan het gaan is, zal een nieuw scherm in moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-07 13:50
ook bij whatsapp heb ik soms moeite om tekst goed te typen doordat als ik letters in typ deze soms verspringen naar woorden.
Dat kan gewoon de spellingshulp zijn bij het toetsenbord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie, ik heb inderdaad een probleem, heb een test gedaan en zag dat de middelste lijn van mijn toestel niet goed was, die kleurde rood met van die vakjes i.p.v. groen, heb de telefoon inmiddels weg gedaan, nu op zoek naar een ander model.