Synology - Roundcube spoorloos na update dsm 6.0

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tammo54
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-04-2025
Goedemiddag,

Mijn Synology 1515+ heeft zich automatisch geupdate naar dsm 6.0. Sindsdien komt er geen email meer binnen.

Ik had alles keurig netjes ingesteld en werkend, Mailserver en Mailstation gekoppeld met outlook.

Na de update werkte mailstation niet meer in de zin dat er geen emails meer binnenkwamen, verzenden kon nog wel. Dus maar wat instellingen bekeken en waar nodig weer aangepast. Toen ik de standaard SMTP server van Roundcube aanpaste, vloog ik eruit en sindsdien is roundcube spoorloos.

Nas en Mailstation opnieuw opstarten heeft geen zin, wanneer ik op mailstation klik komt er gewoon niks meer in beeld. In de browser staat: 192.168.xxx.xxx/mail maar er komt helemaal niets.

Waar kan ik het terugvinden? Optie is verwijderen en alles opnieuw installeren, dit zie ik eigenlijk als laatste optie.

Iemand enig idee, ik kan er niets over vinden? Bij voorbaat dank

Alle reacties

• Tammo54
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-04-2025
Het is opgelost. Ik heb overal een extra backup van gemaakt, Mail station verwijderd en opnieuw geinstalleerd en alle instellingen er weer opnieuw ingezet. De bestaande email stonden gewoon nog op de plek en nieuwe emails komen nu ook weer binnen.

Mag slotje op.