Over de DM met de BBQ kortingsactie, welke ik niet waardeer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
L.S.

Bij deze wil ik uitdrukken dat ik de zojuist gestuurde DM met een kortingsactie niet op prijs stel. Dit is een reclame-uiting en lijkt op een ongewenst automatische opt-in van een reclamefolder/nieuwsbrief waar ik mij nooit voor op heb gegeven.

Bij deze dus het verzoek dit aub niet meer te doen, of op zijn minst gebruikers een optie te geven dit soort berichten niet/nooit te willen ontvangen. Bestaat deze optie er al, dan is mij onbekend waar deze staat. Als een medetweaker zo vriendelijk zou willen zijn deze te delen, dan bij voorbaat hartelijk dank.

Groeten,

Chris

/Edit

P.S.
Daarnaast was ik onder de indruk dat ieder Tweakers abonnement je vrijwaart van reclame op de site, dus mijn aanname was dat ik als donateur dit soort berichten niet zou zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Omni op 08-06-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 13:42
Excuses, per ongeluk ook naar de donateurs verzonden. My bad. :'(

Waarom de DM: Tot nu toe waren de acties altijd in de laatste week van de maand. Deze actie worden via een topic in /ABO gepresenteerd. Deze specifieke actie konden we nu regelen en loopt tot de 22e. Dus als iemand op de 'normale' week in het aanbiedingentopic zou kijken, dan is hij/zij te laat. Vandaar deze DM.

Nogmaals mijn excuses voor het lastigvallen per DM van de de donateurs. Was niet de bedoeling.

[ Voor 87% gewijzigd door zeef op 08-06-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online
Dank voor de snelle (re)actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 10:45
Ik heb "Ik wil geen notificaties ontvangen" aangevinkt, is dat dan alleen voor vervolg berichten in dezelfde discussie? Maar als donateurs vrijgewaard zijn van actie DM's, never mind :)

[ Voor 20% gewijzigd door zeef op 08-06-2016 14:27 . Reden: screenshot met code verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online
Ketho schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:19:
Ik heb "Ik wil geen notificaties ontvangen" aangevinkt, is dat dan alleen voor vervolg berichten in dezelfde discussie?
Het antwoord daarop is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dus het heeft niets te maken met het feit dat ik van de week toevallig naar barbecues zat te zoeken en dat jullie dat gedatamined hadden? O-) ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Gonadan schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:38:
Dus het heeft niets te maken met het feit dat ik van de week toevallig naar barbecues zat te zoeken en dat jullie dat gedatamined hadden? O-) ;)
Was het maar zo'n feest. 8) Nee, dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 09:49
Apart, geen DM gekregen en heb gewoon een free abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:53

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is juist een actie specifiek voor abonnees. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 08:48
Misschien een beetje een noob vraagje maar..

Ik begrijp hieruit dat abo's af en toe een aanbieding kunnen ontvangen om met korting iets te kopen?
Dit kan voor mij een reden zijn om opnieuw te overwegen of ik een abo wil aangaan (ik ben en blijf een Hollander ;))

Waar moet ik aan denken? Ik lees iets over een bbq? Moet ik dan denken aan een leuke Weber voor een lief bedrag?

Ben dus eigenlijk erg benieuwd watvoor aanbiedingen ik mis door mijn zuinigheid om geen abo te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dit was 20 euro korting op orders boven de 100€ bij een BBQ webshop. In de laatste .abo kun je de meest recente acties vinden.
Pagina: 1