Laptop voor mijn studie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet voor mijn studie een laptop hebben ik heb al een laptop in gedachte maar ik heb wat gelezen dat je voor bepaalde opleidingen bepaalde laptops nodig hebt. De opleiding die ik ga volgen is International Business Studies & Junior Accountmanager. Op de laptop zelf wil ik ook nog redelijk/goed kunnen gamen.
https://www.bol.com/nl/p/...-laptop/9200000057573406/ dit is de laptop ik sta open voor andere opties.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil Windows gaan gebruiken op de laptop en alle standaard programma's Word, Excel etc. Daarnaast wil ik ook gewoon redelijk tot goed kunnen gamen.

Wat is je budget?
Ik wil niet veel meer dan 1500 euro uitgeven aan een laptop.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, Ik moet hem minimaal 4 dagen per week meenemen naar school. De laptop hoeft niet perse 15" te zijn of iets dergelijks hij mag ook wel 17" zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik vindt dat MSI wel mooie laptops heeft. Ik hoef niet perse MSI ik vindt het gewoon mooie laptops.

Mocht iemand nog wat willen weten dan hoor ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Op zich valt er op de laptop weinig aan te merken, je zou hooguit in de PW kunnen kijken of je elders goedkoper uit kan zijn: pricewatch: MSI GE62 6QD-691NL

Een 17 inch laptop zou ik niet doen in combinatie met veel meenemen. Die dingen zijn behoorlijk zwaar doorgaans.

Mogelijke alternatieven kunnen zijn:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15 ISK 80NV00PLMH
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN470T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Ik raad je een kleinere Laptop aan voor school en een losse desktop/egpu setup voor thuis. Neem aan dat je niet gaat gamen op school.

Laptop die je iedere dag meenmeent moet een goede bouwkwaliteit hebben, ik zou een Lenovo Thinkpad aanraden van de X2X0 series of T4X0. Niet te duur 2ehands, haast onsloopbaar maar zorg er wel voor dat je er 1 met een IPS paneel neemt

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel!

Ik zal nog even rond kijken